Loesje1998
Forum Gebruiker
- Berichten
- 15
Dag allemaal. Vrijdag mijn abonnement omgezet naar Next. De volgende ochtend had ik ineens geen internet en retour neer op mijn Horizon XL. Gebeld met Ziggo en ik kreeg de tip de nieuwe modem aan te sluiten. Deze zou namelijk zaterdagmiddag al komen.
Doos uitgepakt. Aangesloten. Maar helemaal niets. Volgens de helpdesk is deze geactiveerd, maar toch geen signaal.
Gelukkig komt er morgen een monteur. Maar hoe kan een werkend apparaat ineens niet meer volledig werken. Het lijkt erop of ze bij Ziggo iets hebben aangepast...... iemand tips?
Doos uitgepakt. Aangesloten. Maar helemaal niets. Volgens de helpdesk is deze geactiveerd, maar toch geen signaal.
Gelukkig komt er morgen een monteur. Maar hoe kan een werkend apparaat ineens niet meer volledig werken. Het lijkt erop of ze bij Ziggo iets hebben aangepast...... iemand tips?