• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Ineens geen retour meer Horizon


Loesje1998

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2010
Berichten
15
Dag allemaal. Vrijdag mijn abonnement omgezet naar Next. De volgende ochtend had ik ineens geen internet en retour neer op mijn Horizon XL. Gebeld met Ziggo en ik kreeg de tip de nieuwe modem aan te sluiten. Deze zou namelijk zaterdagmiddag al komen.
Doos uitgepakt. Aangesloten. Maar helemaal niets. Volgens de helpdesk is deze geactiveerd, maar toch geen signaal.
Gelukkig komt er morgen een monteur. Maar hoe kan een werkend apparaat ineens niet meer volledig werken. Het lijkt erop of ze bij Ziggo iets hebben aangepast...... iemand tips?
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.453
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je zou kunnen proberen het modem desnoods een paar keer opieuw op te starten,
maar neem aan dat je dat al geprobeerd hebt?
 

rob1954

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2017
Berichten
305
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Na de activatie van de Next wordt de HB door Ziggo gedeactiveerd. Had je internet ook actief op de HB, dan werkt dat ook niet meer.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

Loesje1998

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2010
Berichten
15
Na de activatie van de Next wordt de HB door Ziggo gedeactiveerd. Had je internet ook actief op de HB, dan werkt dat ook niet meer.
Heb de Next op advies van de helpdesk nog niet aangesloten. Moest eerst het modem aansluiten. Maar vind het zo raar dat min Horizon prima werkte. Het lijkt wel of ze iets aan mijn abo hebben aangepast.... en de Horizon eruit hebben gegooid. Neemt niet weg dat het nieuwe modem ook geen contact maakt.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.453
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Waarom sluit je de next niet aan? grote kans dat ie gewoon werkt.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

Loesje1998

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2010
Berichten
15
Waarom sluit je de next niet aan? grote kans dat ie gewoon werkt.
Ik kreeg het advies dit niet te doen, omdat ik ook ineens geen retour signaal heb. Nu kan ik tenminste nog tv kijken. Als het niet werkt heb ik helemaal niets meer....
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.453
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dan maar een dagje wachten, succes.
(Alhoewel ik het toch stiekum zou proberen, ondanks dat advies ;) )
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
De box werkt wel, alleen de activatie niet en daar is Ziggo internet voor nodig, voor de rest werkt de box via internet van elke ISP :) Of het nu je eigen internet is (wat nu niet werkt), of draadloos via de buren... de box werkt dan wel. En als die buren toevallig ook Ziggo hebben, zou je natuurlijk gewoon de box kunnen activeren en (tijdelijk) gebruiken.
 
Laatst bewerkt: