• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

In de ziggo go app staat de tijd niet gelijk.


Quicky

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
11
In de ziggo go app staat de tijd bijvoorbeeld op 1930 terwijl het al 20.00 is waardoor je dus programma's niet aan kan klikken die om 20.00 beginnnen. En als je bij het programma ervoor drukt op nu kijken dan krijg je dat programma.

En een melding dat mijn tijd niet goed staat met de app. Nou dat is is in ieder geval niet zo.
Wat valt hier aan te doen.

Groetjes,

Sabine
 

Hugod!

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Berichten
14
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Nee, dat is niet de oplossing. Heb het zelfde probleem als topic starter en de tijd stond en staat staat op automatisch sync. Ik vermoed dat de server(s) van Ziggo het probleem veroorzaken en niet de gebruiker
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
685
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Zou kunnen, misschien gewoon een storing. Hoewel het hier wel gewoon werkt. Zowel de site als de Windows 10 Ziggo Go app.
 

Rick_V

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2020
Berichten
2
Bij mij hetzelfde probleem. Aanpassen/synchroniseren van de tijd in Windows heeft helaas geen effect. Iemand nog andere suggesties? Probleem heeft zich enkele jaren geleden ook voorgedaan met de Ziggo Go app.
 

Rick_V

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2020
Berichten
2
Zie op de Ziggo website dat er een storing met de Ziggogo app bekend is.....ff wachten tot 't opgelost is.
ziggo go storing.JPG
 
Topicstarter
Topicstarter
Q

Quicky

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
11
Ik heb inderdaad even gekeken maar mijn tijd stond ook op auto. synchroniseren en op de juiste tijdzone. het verschil is nu denk ik ongeveer 20/25 minuten. Maar we kijken het wel even aan. Dat het knap irritant is dat wel. Maar jullie allemaal bedankt voor de genoemde oplossingen jammer dat het niet de uiteindelijke oplossing was. maar toch. bedankt
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.302
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dat viel mij gisteren ook al op dat er een half uur vertraging in de app zat wat tijd betreft. Mogelijk kan @Webcare Ziggo hier iets meer duidelijkheid in geven. Verder werkte de app zelf verder prima.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
979
All, gisteravond hebben we inderdaad een probleem geconstateerd met onze ZiggoGO app. Dit probleem is rond middernacht opgelost. De app zou nu in zijn volledigheid weer goed moeten werken bij al onze klanten.
 

Barney

Product Tester
Lid geworden
23 mei 2006
Berichten
175
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Probleem recentelijk ook paar maal op de Next gehad. Oplossing was uit- en inschakelen d.m.v. de schakelaar op de achterzijde.