Ik snap de factuur niet...wie kan me helpen.

P

Pietlut

Wie kan me helpen..?
Ben vanaf midden november bij Ziggo.
Ik snap de laatste factuur niet .
De factuur van April betaal ik 52 euro( effe afgerond naar beneden).
Ik heb een abo voor de eerste 6 maanden voor 39,95.
Ik de laatste factuur geeft men ook aan dat de factuur duurder uit kan vallen omdat deze periode langer is dan 1 maand en dat ik een nieuw abonnement aan ga.
Wat bedoelt Ziggo hiermee ...want ik zou verwachten nog 1 maand de 39,95 te betalen.

Verder zeer tevreden over alles maar hoop dat men hier wat meer duidelijkheid over kan geven zodat ik het beter begrijp of kan ik deze vraag beter op het Ziggo forum vragen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Stopt die 6 maanden korting niet ergens in het midden van de maand?
Of ben je precies op de 1e van de maand begonnen bij Ziggo.
Je kan ook contact opnemen met @Webcare Ziggo
 
En hoeveel had je die halve maand november betaald?

Lijkt me dat die 52 Euro gaat over de maand april + een halve maand (10 dagen?) mei
 
Dank voor je reactie Dynabite.
En Robert koopman ook bedankt.
Nee ben niet vanaf de 1 ste van de maand begonnen.
Meen iets van de 12de..
Eerste factuur heb ik 66,58 betaalt.
Is het nu dat omdat ik de komende maand het volle bedrag moet betalen dit nu vooruit moet betalen.
Denk dat je het goed ziet Dynabite dat ik voor de maand mei ook vooruit moet betalen.
Ik bedoel je verwacht de eerste zes maanden 39,95 te zien(factuur overzicht) maar met het vooruit betalen verlies ik het overzicht juist.
Dus het klopt wel op deze manier?
 
die 66,58 was waarschijnlijk van begin contract t/m december.

Maar ter correctie: volgens mij heb je nu t/m mei betaald. Waarvan 12 dagen nog met korting in mei +19 dagen de nieuwe normale prijs van mei. Wat samen die 52 Euro zou zijn.
 
Laatst bewerkt:
Teleoon kosten..die wisselen..en betaal je achteraf? Abonement van te voren..?
 
Goedemiddag @Pietlut, onduidelijkheid over facturen is natuurlijk niet prettig.
Al vermoed ik dat we in dit topic al op het juiste spoor zitten gelukkig.

Normaal gesproken betaal je de abonnementskosten immers een maand vooruit.
In Mijn Ziggo of de Mijn Ziggo app kun je de facturen inzien en downloaden.
Ik verwacht dat je hetzelfde te zien krijgt wat @Dynabite schrijft.
Anders kun je altijd met de klantenservice hier contact over zoeken.
 
Ik zou Ziggo zelf even bellen. Zij hebben de factuur gestuurd en zij moeten hem dus uit kunnen leggen neem ik aan.
 
Bij abonnementswijzigingen krijg je vaak een vreemde rekening. Veroorzaakt door start/beëindigen midden in de maand. Het teveel betaalde wordt altijd de volgende maand verrekend. Vorige maand had ik ook het teveel betaalde netjes terug.
 
Terug
Bovenaan