• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Humax iRHD-5300C HUMAX 5300 bevriest


ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
813
Gebied
fZiggo
harddisk defect? ik had laatst een sd in mijn laptop....duurde ook 30 minuten met opstarten. deze verwijdert. en voila...windows boot weer in 30 seconden.
 
Topicstarter
Topicstarter
mandersp

mandersp

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
401
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
De harddisk doet het wel...
 

jkpater

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2015
Berichten
22
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Anders toch de externe harde schijf verwijderen van de Humax 5300 en dan zonder externe harde schijf opnieuw opstarten @mandersp kijken of je humax het dan wel doet pvr wel voor de decoder gebruiken anders werkt je decoder niet en tv voor je tv . En staat je tv wel op HDMI 1 ? Die gekoppeld is aan je decoder? AV knop of source om je tv op HDMI 1 te zetten. Zorg wel dat je tv en je decoder aanstaan. dan ff stekker decoder van het stroom en dan opnieuw opstarten zonder de externe. Hoop dat het je lukt Succes ermee
 
Topicstarter
Topicstarter
mandersp

mandersp

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
401
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Het probleem is dat die in de opstart waar je HUMAX ziet staan vast slaat, normaal zie je rechts wat tekentjes zoals dl+ en dan gaat die door.
Zover komt die niet.

Alleen even stroomloos maken en dan opnieuw opstarten, dan gaat die normaal door.
TV staat op HDMI1.
 

jkpater

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2015
Berichten
22
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
@mandersp dan nogmaals stekker eruit en dan weer proberen ik heb dat probleem ook regelmatig met de humax dan duurt het even voor de humax helemaal opstart. het duurt altijd even daarna gaat die weer door.
al kun je dat zelf ook proberen via de mijnziggo app op je mobiel dan kun je je humax via die app opnieuw de programma's laten ophalen. lukt dat niet dan contat opnemen met ziggo klantenservice via de chat of even bellen als je een huistelefoon hebt. of resetten via Ziggo klantenservice dat kunnen ze op afstand. dan wel even kijken als je gaat resetten in mijn Ziggo wat de smartcard nummer is. via mijn Ziggo app staan al je decoders onder televisie. Dit is het enige wat ik je kan adviseren door de bovenstaande stappen te nemen. @mandersp.
Hopelijk gaat het je nu wel lukken ander via Ziggo chat. Wij zijn ook klanten van Ziggo kunnen je alleen advies geven.

Succes!!