• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Horizonbox, krakend geluid en stilstaand beeld bij opnames en soms bij live TV.


geeske

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Berichten
76
Sinds enige tijd heb ik constant storing op mijn mediabox,als ik een opgenomen programma wil bekijken hoor je een krakende geluid en blijft het beeld stilstaan,na een tijdje gaat ie weer verder maar dan heb ik iets van de film gemist,ook heb ik dit al meerdere keren gehad als ik gewoon tv kijk,je hoort een rare geluid en staat het beeld stil,heeft iemand hier misschien hetzelfde probleem mee gehad?
 

Leetje65

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Berichten
485
Ja klopt heb ik ook sinds deze week. Je schrikt je kapot.
 
Topicstarter
Topicstarter
G

geeske

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Berichten
76
Iemand anders nog een oplossing,mediabox heeft nog steeds hetzelfde probleem.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.090
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Al terug gezet naar de fabrieksinstellingen?
 

oneapi

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
4.047
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Al eens de stekker eruit getrokken en opnieuw erin (of via schakelaar aan de achterkant uitgezet, minuutje rust en weer aan)?
 
Topicstarter
Topicstarter
G

geeske

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Berichten
76
Zal ik proberen misschien helpt het.
Dank je
 

Leetje65

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Berichten
485
Hele week geen last gehad met de opnames. En vandaag ineens weer wel even weer flink gekraak en stilstaand beeld even 1 minuut skippen en alles loopt weer.
 

scopie

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2019
Berichten
1
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dit vind bij mij al diverse jaren plaats, ook na vervanging van 2 x 2 media boxen (primair & extra box). Het hoort er gewoon bij als je Horizon Samsung Media box(en) gebruikt. Alle trucjes al geprobeerd, werkt slechts momentairly. Hardware flawn in de Horizon box. Ziggo monteurs adviseren de NEXT box als oplossing.