• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Horizon TV – software-update H2 niet in juni


Status
Niet open voor verdere reacties.

robjanssen

Product Tester
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
6.510
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Supersjappie zei:
Zeiden ze vanuit de UPC-shop Nijmegen ook, Juli zou het gaan worden. En dat zeiden ze mij al in Mei van dit jaar, toen nog vaststond dat het in Juni zou gaan gebeuren.

Is echt een deadline hoor, Juli.
Een dode lijn is het inderdaad ;)
 

ManiacsHouse

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
Berichten
613
Nog niets van Coax of de Consumentenbond gehoord eigenlijk? Die zijn ook erg stil. Beetje vreemd.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Er is twee dagen geleden toch iets gemeld?

Ronhaar zei:
wij zijn nog steeds bezig , maar zojuist geplaats op

http://www.coax.nl/news/index.php?NewsID=3997

en http://www.consumentenbond.nl/campagnes/telecomplex/geen-update-upc-horizon/

wordt vervolgt ;)
 
D

Donnerd

Creative Solution zei:
Er is twee dagen geleden toch iets gemeld?
Er staat op coax en consu website:
'Alle Horizon-abonnees hebben op 13 juni van UPC een brief of e-mail gehad over de vertraging. '
Ik heb anders nooit mail of brief gekregen erover.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Boeit me verder niet wat er staat, maar Hans heeft gemeld wat er op dit moment speelt.
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
19.101
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
:police:
Topic opgeschoond.

Dames en heren a.u.b. ontopic blijven.
Dit topic gaat over het uitstellen van de aangekondigde H2 update.
Dit topic is er niet om problemen met de huidige firmware te melden.
 

RonMieke

Product Tester
Lid geworden
1 okt 2012
Berichten
74
Net eindelijk antwoord ontvangen op mijn vraag aan Esther-UPC of er compensatie wordt gegeven vanwege het uitblijven van de update. Helaas... Beetje teleurstellend wel dat er op geen enkele manier iets van een tegemoetkoming inzit. >:( Alleen als er technische klachten zijn, is er evt. iets te regelen. Gelukkig heb ik die niet, afgezien van af en toe haperend beeld en niet synchroon lopend geluid/beeld heb ik weinig reden tot klagen.
 

melvintje

Product Tester
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
3.749
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
RonMieke zei:
Net eindelijk antwoord ontvangen op mijn vraag aan Esther-UPC of er compensatie wordt gegeven vanwege het uitblijven van de update. Helaas... Beetje teleurstellend wel dat er op geen enkele manier iets van een tegemoetkoming inzit. >:( Alleen als er technische klachten zijn, is er evt. iets te regelen. Gelukkig heb ik die niet, afgezien van af en toe haperend beeld en niet synchroon lopend geluid/beeld heb ik weinig reden tot klagen.
Hier ook, maar dan betreft het internet, Wordt tijd dat de regeling wordt aangepast op dit soort problemen, oa Horizon.
Blijf gissen wanneer de update en afstandbediening komt
 

sanook

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2006
Berichten
353
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Toen net aangekondigd was dat de H2 update niet in juni zou plaatsvinden heb ik gebeld met de HelpDesk maar daar werd verteld dat het niet doorgaan van een update geen reden was voor compensatie in de vorm van een vergoeding of korting o.i.d. Uit frustratie er toch nog een e-mail aan gewaagd en zowaar kreeg ik deze week (een paar weken na het versturen van de e-mail) een reactie dat ze geprobeerd hadden mij te bereiken maar dat dat niet gelukt was en of ik aan kon geven wanneer ze mij het beste konden bereiken. Ik heb toen zelf teruggebeld en met een 'gewone' HelpDesk medewerker gesproken die me al snel kon vertellen dat hij niet verder kon gaan dan een extra kanaaltje Sport1, Film1 of evt 5 euro korting per maand voor 6 maanden. Film1 zit al in mijn power pakket, Sport1 is nogal saai in de zomer dus doe dan maar 5 euro korting per maand :) Al lijkt het er wel op dat het in een nieuw jaarcontract is gegoten want diezelfde avond kreeg ik een e-mail betreffende mijn nieuwe bestelling en de promotie "6 maanden €5,- Blijf bij UPC korting per maand". Wat een heerlijke omschrijving .....
De medewerker kon mij verder vertellen dat er vermoedelijk deze week óf volgende week een definitieve datum van de update bekend gemaakt gaat worden omdat o.a. de Consumentenbond nogal wat druk schijnt te zetten. Sowieso zou de update nog deze maand moeten gaan gebeuren net zoals de verzending van de afstandsbedieningen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel tevreden ben over hoe de HelpDesk medewerkers omgaan met dit gedoe, zij kunnen er immers ook niks aan doen dat van hogerhand rare beslissingen worden genomen maar krijgen wel veel gefrustreerde klanten aan de lijn.
 

joopata

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2004
Berichten
780
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
sanook zei:
De medewerker kon mij verder vertellen dat er vermoedelijk deze week óf volgende week een definitieve datum van de update bekend gemaakt gaat worden omdat o.a. de Consumentenbond nogal wat druk schijnt te zetten. Sowieso zou de update nog deze maand moeten gaan gebeuren net zoals de verzending van de afstandsbedieningen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel tevreden ben over hoe de HelpDesk medewerkers omgaan met dit gedoe, zij kunnen er immers ook niks aan doen dat van hogerhand rare beslissingen worden genomen maar krijgen wel veel gefrustreerde klanten aan de lijn.
Het eerst deel is (helaas) de zoveelste HD-medewerker die maar wat roept naar mijn idee, op dat niveau verneemt men het vaak nog later dan de klanten.
Dat laatste is natuurlijk waar, er worden vanuit de top beslissingen genomen en de Helpdesk-medewerkers krijgen het voor hun kiezen.Hulde aan hen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.