• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Horizon TV – software-update H2 niet in juni


Status
Niet open voor verdere reacties.

crazydungeon

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Berichten
140
Richard1988 zei:
Van een bron ( die anoniem wilt blijven ivm hoge functie ) heb ik gehoord dat de update nu voor eind juli gepland staat. Fingers crossed dus!!
Laten we het hopen.. maar iemand met een hoge functie mag best zijn nek uitsteken voor zijn klanten.
 

masterblaster

Product Tester
Lid geworden
14 okt 2005
Berichten
989
Dit lijkt mij erg sterk vanwege de vakantie periode. ISP's gaan heus geen dikke update uitvoeren terwijl het callcenter op vakantiesterkte draait. Sterker nog, i.v.m. de halfjaarcijfers denk ik dat het pas eind augustus gaat worden. Want als de update problemen geeft is het wel een heel slecht visitekaartje richting investeerders (NL is nu eenmaal gekozen als launch country van Horizon).
 

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.326
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
wij zijn nog steeds bezig , maar zojuist geplaats op

http://www.coax.nl/news/index.php?NewsID=3997

en http://www.consumentenbond.nl/campagnes/telecomplex/geen-update-upc-horizon/

wordt vervolgt ;)
 

GoodWatch

Product Tester
Lid geworden
2 feb 2007
Berichten
270
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Waar het dus op neer lijkt te komen is dat zowel COAX als de consumentenbond met (juridisch) lege handen staan. En UPC houdt voet bij stuk en is niet van plan Horizon abonnees verder tegemoet te komen. En het meest slijmballerige antwoord op de nieuwe UPC community is als 'beste antwoord' aangemerkt. Het is een grote poppenkast!
 

Fradet

Product Tester
Lid geworden
12 sep 2012
Berichten
949
GoodWatch zei:
Het is een grote poppenkast!
De klanten worden domweg genegeerd.
Als troostprijs krijgen we een *****fooi.

Ik ga steeds meer nadenken over een overstap richting glasvezel.
 

Peter_38

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2012
Berichten
10
De consumentenbond geeft op haar website aan:

Problemen? Vraag €30 per maand terug

COAX NL en de Consumentenbond hebben bij UPC wederom aangedrongen op het geven van compensatie. De provider blijft bij het aanbieden van zijn garantieregeling alleen. Mensen die problemen ervaren met stabiliteit van de box, met 'on demand' of met opnemen kunnen €30 per maand terugvragen.
Lijkt mij dat ik hier maar gehoor aan ga geven!!
 

janneman1960

Product Tester
Lid geworden
13 sep 2012
Berichten
634
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Tjonge tjonge.Iedereen stapt over,of denk na over glasvezel.Laat zien dat je ballen hebt,en zeg lekker op bij UPC.Niet dreigen, maar doen.
 

Peter_38

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2012
Berichten
10
Ik schat in, dat de meeste abonnees nog een paar maanden vast zitten aan UPC... Opzeggen is, tenzij je afkoopt, dan ook voorlopig geen optie.
 

pakikje

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2004
Berichten
104
Gebied
fUPC
Hallo luitjes,

Verdulleme! Denk ik geld te hebben gespaard door over te stappen van de ene upc-box naar de andere (horizon-box) Lees (en merk) ik niks dan storingen. Hopelijk gaat H2 zoden aan de dijk zetten? Heb voor de lol eens gekeken naar glasvezel maar da hebben we nog nie in Zutphen.

Mijn problemen (tot nu toe):

-traag zappen
-af en toe reageert de box/tv niet meer
-Kan de tv niet bedienen (volume) met de upc-afstandsbediening (doet het wel even) Ook een reset helpt niet

Ik heb wat opnames geprogrameerd (ben benieuwd)

Wat me opvalt: signaal kwaliteit is uitmuntend, signaal sterkte is minder dan matig (bij jullie ook?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.