• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Horizon Releasenotes softwareversienummer 1-1-57.09.1_v 1.25_16777392


dsgert

Forum Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2012
Berichten
181
jinglers zei:
Wat ik alleen niet snap is dat er zulke grote verschillen zitten in ervaring met de HB.
Veel mensen bellen, internetten en kijken televisie.
dat gaat ook goed.
zeker als je geen "verkeerde" televisie hebt.
mijn schoonouders gebruiken zo Horizon (met aparte router) en die klagen niet.
je hebt ook geen reden, als je alleen zapt tussen de eerste 4 zenders en geen programma gids gebruikt, geen thuisnetwerk gebruikt, geen APPS gebruikt, nooit wat opneemt, geen uitzending gemist gebruikt etc. etc.
Ik denk dat de mensen die Horizon willen gebruiken overeenkomstig de specificaties terecht negatief worden over dit product.
dat is mijn verklaring waarom er verschillende beleving is bij dit product.
 

michieldejong

Quality Member
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
1.409
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Uit de resultaten van mijn enquete blijkt toch echt dat er grote verschillen zijn per box. Is de TV Gids wel of niet gevuld? Loopt de box iedere dag vast of nooit. etc. etc.

Het lijkt me dan ook niet puur een kwestie van beleving. Hoe gefrustreerd je raakt van de problemen zal wel afhangen van je persoonlijke verwachtingen en andere factoren.
 

Vuurvlieg

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Berichten
24
Als je eerlijk bent wist je toch ook dat een nieuw produkt als dit altijd wat kinderziektes heeft? Wil je dat niet, wacht dan totdat de grootste problemen over zijn en schaf pas HB aan na pakweg een half jaar tot een jaar. Problemen zijn echt wel vervelend maar zolang ewr wat aan gedaan wordt niet onoverkomelijk vindt ik.
Voor de duidelijkheid ik heb ook problemen met een box die iedere dag minstens eenmaal vastloopt, tijdje geen RTL7 en Ned3 gehad, soms neemt hij een geplande opname domweg niet op en nog wat dingetjes. Ik was me bewust dat er wel eens wat mis kan gaan en ben toch het avontuur aangegaan. Er is al tweemaal een monteur langs geweest dus wordt er wel aan de problemen gewerkt denk ik dan. Het zal allemaal wel beter worden na verloop van (niet teveel :))tijd.
 

GoodWatch

Product Tester
Lid geworden
2 feb 2007
Berichten
274
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Vuurvlieg zei:
Als je eerlijk bent wist je toch ook dat een nieuw produkt als dit altijd wat kinderziektes heeft? Wil je dat niet, wacht dan totdat de grootste problemen over zijn en schaf pas HB aan na pakweg een half jaar tot een jaar. Problemen zijn echt wel vervelend maar zolang ewr wat aan gedaan wordt niet onoverkomelijk vindt ik.
Voor de duidelijkheid ik heb ook problemen met een box die iedere dag minstens eenmaal vastloopt, tijdje geen RTL7 en Ned3 gehad, soms neemt hij een geplande opname domweg niet op en nog wat dingetjes. Ik was me bewust dat er wel eens wat mis kan gaan en ben toch het avontuur aangegaan. Er is al tweemaal een monteur langs geweest dus wordt er wel aan de problemen gewerkt denk ik dan. Het zal allemaal wel beter worden na verloop van (niet teveel :))tijd.
Nee. Na een ontwikkelingstraject van twee jaar, het testen door >1000 gebruikers en het het twee maal uitstellen van de introductie verwacht ik juist een product zonder 'kinderziektes'. Zo niet, dan had Liberty Global het gewoon NIET op de markt moeten brengen. Er is net een nieuwe VW Golf uit. Ik denk niet dat de kopers accepteren dat er constant problemen zijn met de automatische verlichting of het navigatie systeem. Ik betaal voor dit product en de bijbehorende dienst en niet voor 'kinderziektes'.
 

Vuurvlieg

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Berichten
24
GoodWatch zei:
Nee. Na een ontwikkelingstraject van twee jaar, het testen door >1000 gebruikers en het het twee maal uitstellen van de introductie verwacht ik juist een product zonder 'kinderziektes'. Zo niet, dan had Liberty Global het gewoon NIET op de markt moeten brengen. Er is net een nieuwe VW Golf uit. Ik denk niet dat de kopers accepteren dat er constant problemen zijn met de automatische verlichting of het navigatie systeem. Ik betaal voor dit product en de bijbehorende dienst en niet voor 'kinderziektes'.
Snap je reaktie volledig maar ook bij auto's gaat het regelmatig mis. Denk maar aan de vele terugroepacties. Soms wordt ook hier de kop in het zand gestoken. Zoek eens op Volkswagen en TSI probleem! Ik ben in het algemeen ook niet echt een grote UPC fan maar vind enige credit wel op z'n plaats voor een tijdje.
Vanmorgen weer een nieuwe update gehad van de box, kijken of dat de goede kant op gaat.