• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Horizon Go App


N

nijssenr

En werkt stabieler als de Horizon Go app als het aankomt op het bekijken van content.
Toevallig heeft de Film1 app deze week een update gehad, wat het overzicht ten goede komt

Terug on topic... met de nieuwe H3 software is het opnemen wel verbeterd... ik moet nu alleen 2 keer klikken.
De eerste keer gaat er in de opname knop een dingetje draaien.. de tweede keer krijg ik de melding succes
 

CreativeS

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
15.709
Ziggo
Geen Producten
Gisteren is er een nieuwe update gereleased... die werkte nog keurig met iOS 7.1.2.

Bekijk bijlage 15600

Echter... na het installeren van iOS 8 op iPad 3, iPhone 5 en 5S valt er nu niet eens meer in te loggen.
Probleem met de app/server òf toch niet zo goed voorbereid op iOS 8?


Is gewoon een storing, never mind :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
892
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Er is in ieder geval een storing met het online tv-kijken.
Ten gevolge van een storing is het momenteel helaas niet mogelijk gebruik te maken van online TV kijken. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor de overlast.


Starttijd: 17-09-2014 20:45
Verwachte eindtijd: 17-09-2014 23:00

De gebruikelijke Champions League overbelasting lijkt me...
 

CreativeS

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
15.709
Ziggo
Geen Producten
Ja, ik las het al in een ander topic. Ligt niet aan de app of iOS 8 :)
Toevallige samenloop van omstandigheden.

Excuses.

Edit: Horizon Go-app werkt i.i.g. weer.
 

hs

Product Tester
Lid geworden
1 jan 2011
Berichten
18
Sinds kort werkt de remote control van de app niet meer. Werk met een los kabel modem TC7200 en de Horizon box bekabelt aangesloten (WIFI uit). Alle stappen gevolgd, verbinding zoals het hoort. Na verloop van enkele dagen geen verbinding meer. Modem terug naar fabrieksinstelling, Horizon in thuisnetwerk, oke. NA verloop van een aantal dagen wederom geen verbinding meer. Iemand een Idee ?
 

The Guide

Product Tester
Lid geworden
20 jun 2011
Berichten
174
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
hs, bij mij hetzelfde. En toevallig werkte het onlangs een keer wel :-\. Maar daarna weer niet. Ik heb een poging gedaan om de HB eerst verbinding te laten maken met mijn NAS, zodat ik zeker weet dat er een (actieve) netwerkverbinding is. Dat leek te helpen, want ik kreeg geen melding van de app dat de remote niet werkt. Totdat ik deze functie wilde gebruiken, en toen bleek het toch mis. Geen idee waarom dit niet werkt, technisch moet het kunnen want het heeft gewerkt.