• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

hoe zit het nu onduidelijk allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

hugo2

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
118
ja hoe zit het nou he
ben op de site van Ziggo geweest en gekeken naar van alles
maar snap er niks van vind het zeer onduidelijk hoe ze het regelen
als ik gewoon naar internet kijk voor de snelheden dan klopt wat ik heb ,maar wat heb ik nu z1 z2 z3 of alles in 1
waar kan ik dat terug vinden ,of weet iemand daar een antwoordt op
ik vind dat ze de mensen in ieder geval wel beter hadden in kunnen lichten
en ons niet zo maar laten afwachten over hoe en wat

groetjes een toch tevreden klant :lol::lol:
 

agnit

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
219
ik had bij @home internet regelmatig (€29,95) en dat is bij Ziggo Z2, heb je van de week geen brief incl folder gehad? Ik vindt het duidelijk genoeg zo
 

someone

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2007
Berichten
293
Al ik op de klantenservicepagina mijn postcode invul krijg ik nu de volgende melding:

Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.
Ga naar de Klantenservice op @Home
Zodra je producten zijn omgezet naar Ziggo, krijg je deze pagina niet meer te zien. Je komt dan gewoon direct op de Klantenservice van Ziggo. Dat is uiterlijk over 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt.

We moeten dus gewoon nog even geduld hebben, niet alle abonnementen zijn blijkbaar al omgezet naar Ziggo.
 
Topicstarter
Topicstarter
hugo2

hugo2

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
118
ik had bij @home internet regelmatig (€29,95) en dat is bij Ziggo Z2, heb je van de week geen brief incl folder gehad? Ik vindt het duidelijk genoeg zo


maar ik heb alles val ik dan in de pakket aales in 1 ?????
want dan gaat mijn snelheid omhoog , en waarneer dan ????
als ik bij ziggo wil inlogen wordt ik naar de site van @home gestuurt
en dan kan ik ook niks meer ja een vraag stellen maar daar staat mijn antwoordt niet tussen , moet daar nu dan maar 2 maanden op gaan wachten
dat vind ik toch wel onduidelijk over komen
verder ben ik wel tevreden
 

CeeS

Legend (✝ 2016)
Lid geworden
22 sep 2002
Berichten
12.285
Al ik op de klantenservicepagina mijn postcode invul.
Bij welke optie doe je dat dan??

Ik ken deze pagina indeling niet, blijkbaar had @home net zoiets, maar heb je een link waar je dat doet dan kan ik eens kijken wat er nu gebeurt bij mij.
 
Topicstarter
Topicstarter
hugo2

hugo2

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
118
Bij welke optie doe je dat dan??

Ik ken deze pagina indeling niet, blijkbaar had @home net zoiets, maar heb je een link waar je dat doet dan kan ik eens kijken wat er nu gebeurt bij mij.



dit krijg ik dan

KlantenserviceJe producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.

Ga naar de Klantenservice op @Home

Zodra je producten zijn omgezet naar Ziggo, krijg je deze pagina niet meer te zien. Je komt dan gewoon direct op de Klantenservice van Ziggo. Dat is uiterlijk over 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt.
 

CeeS

Legend (✝ 2016)
Lid geworden
22 sep 2002
Berichten
12.285
dit krijg ik dan

KlantenserviceJe producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.

Ga naar de Klantenservice op @Home

Ik bedoel hiervoor, je moet ergens je postcode invullen blijkbaar op de ziggo site, waar is dat, welke link is dat op de ziggo site dus ? (dus voordat je bovenstaande krijgt)
 

someone

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2007
Berichten
293
Ik bedoel hiervoor, je moet ergens je postcode invullen blijkbaar op de ziggo site, waar is dat, welke link is dat op de ziggo site dus ? (dus voordat je bovenstaande krijgt)
Via https://www.ziggo.nl/klantenservice/ moet ik eerst mijn postcode invullen, vanmorgen gebeurde er kwam de pagina van de Ziggo klantenservice in beeld maar nu is er de verwijzing naar de @Home klantenservice.
Ook werk mijn postcode nu ook bij de optie beschikbare produkten, maar dit klopt volgens mij nog niet omdat ik het alles in 1 pakket kan bestellen terwijl dit niet mogelijk is als je geen analoge tv van Ziggo afneemt.
 

CeeS

Legend (✝ 2016)
Lid geworden
22 sep 2002
Berichten
12.285
Via https://www.ziggo.nl/klantenservice/ moet ik eerst mijn postcode invullen,
hmmm, ik krijg daar wel direct een pagina zonder postcode in te hoeven voeren, daar kan ik kiezen uit bijvoorbeeld factuur/wachtwoord/storing en onderhoud etc. Maar die opties werken nog niet.

Blijkbaar wordt er op ip-adres gecontroleerd of je een @home klant bent dan als jij dit niet krijg te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.