Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat er meer om, de meeste zenders leveren ondertiteling mee, gaat bij live kijken vaak goed,
maar probleem begint bij terugkijken of opnemen. Ga er dan ook vanuit dat dit probleem 100% bij Ziggo ligt, niet bij die zenders.
Als het word aangeleverd MET ondertitels, en zoals ik al zei, het live wel werkt, dan gaat er toch iets mis daar in de cloud, of waar dan ook?Daar heeft de leverancier toch geen invloed op? Voorbeeldje, m,n ouders hebben een Horizon, met HD. Daar word het gewoon 1 op 1 opgenomen, en dat werkt wel.
Pech gehad is natuurlijk onzin. En ik betaal voor een werkend geheel. Nu kijk ik niet omdat ik de ondertiteling mis. Kan ik net zo goed 10 euro per maand besparen en de extra kanalen opzeggen.