History - mis ondertitels

Het gaat er meer om, de meeste zenders leveren ondertiteling mee, gaat bij live kijken vaak goed,
maar probleem begint bij terugkijken of opnemen. Ga er dan ook vanuit dat dit probleem 100% bij Ziggo ligt, niet bij die zenders.
 
Het gaat er meer om, de meeste zenders leveren ondertiteling mee, gaat bij live kijken vaak goed,
maar probleem begint bij terugkijken of opnemen. Ga er dan ook vanuit dat dit probleem 100% bij Ziggo ligt, niet bij die zenders.

Die ondertiteling wordt toch met de uitzending gestreamed met optie aan of uit. Die hoort toch niet standaard erin zoals op RTL Nederland, Talpa of NPO. Dan neemt het toch ook niet op. Ligt het dan wel aan ZIGGO en niet aan de content leverancier?
 
Als het word aangeleverd MET ondertitels, en zoals ik al zei, het live wel werkt, dan gaat er toch iets mis daar in de cloud, of waar dan ook?Daar heeft de leverancier toch geen invloed op? Voorbeeldje, m,n ouders hebben een Horizon, met HD. Daar word het gewoon 1 op 1 opgenomen, en dat werkt wel.
 
Als het word aangeleverd MET ondertitels, en zoals ik al zei, het live wel werkt, dan gaat er toch iets mis daar in de cloud, of waar dan ook?Daar heeft de leverancier toch geen invloed op? Voorbeeldje, m,n ouders hebben een Horizon, met HD. Daar word het gewoon 1 op 1 opgenomen, en dat werkt wel.

Daar heeft Ziggo geen invloed op, de MediaboxXL neemt gewoon intern op.
Dat die ondertitles niet in de cloud kunnen is pech gehad.
 
Pech gehad is natuurlijk onzin. En ik betaal voor een werkend geheel. Nu kijk ik niet omdat ik de ondertiteling mis. Kan ik net zo goed 10 euro per maand besparen en de extra kanalen opzeggen.
 
Pech gehad is natuurlijk onzin. En ik betaal voor een werkend geheel. Nu kijk ik niet omdat ik de ondertiteling mis. Kan ik net zo goed 10 euro per maand besparen en de extra kanalen opzeggen.

Is natuurlijk onzin dat je voor ondertiteling betaald.
 
Je betaald voor een goed werkend product, INCL ondertitels, indien beschikbaar. Als de info aangeeft dat er OT beschikbaar is op een zender, maar het word niet of gebrekig weergegeven, dan deugt het product niet.
 
Inmiddels al een half jaar geen Ziggo meer en dus geen Next.
Toen speelde dat probleem ook al maar mompelde ik "Ondertitels aan" in de AB en daar waren ze.
Let wel: dat was alleen nodig bij opgenomen programma's. Lineair was er standaard wel ondertiteling.

Is dat sindsdien zoveel erger geworden dan "vroeger"?
 
Terug
Bovenaan