• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

History - mis ondertitels


totaal

Product Tester
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
4.219
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
En nog steeds haperende ondertiteling.
Vorige keer ging het om een schakeling. Hoe moeilijk kan het nu zijn dan?
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
1.030
Vooral bij terugkijken of opnames is het nog steeds een drama.
@Webcare Ziggo , hoe zit dat nou? Dit duurt al maanden...…..

Het probleem is helaas niet zo eenvoudig op te lossen. Gelukkig weten we wel waardoor het wordt veroorzaakt en we verwachten dat dit bij de volgende update wordt opgelost. Wanneer deze update beschikbaar wordt, is nog niet bekend.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.853
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Ziggo" data-source="post: 1293792" class="bbCodeBlock bbCodeBlock--expandable bbCodeBlock--quote js-expandWatch">
Het probleem is helaas niet zo eenvoudig op te lossen. Gelukkig weten we wel waardoor het wordt veroorzaakt en we verwachten dat dit bij de volgende update wordt opgelost. Wanneer deze update beschikbaar wordt, is nog niet bekend.
Dank voor de info, maar in principe zeg je nu wat ik al eerder zei, alles word opgelost bij de volgende update. Sorry, maar we worden gewoon aan het lijntje gehouden op die manier................ @The Fons , lees je mee? ;)
 
Laatst bewerkt:

The Fons

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2017
Berichten
122
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Heb al maanden niet meer gereageerd, met als reden, dat er aan deze issues, die al meer als een jaar spelen nog niet zijn opgelost.
Als je dan leest dat webcare Ziggo het lef heeft om gewoon weer te zeggen dat het met de volgende update wordt opgelost dan zakt spontaan je broek af.
Heeft dus weinig zin om dit probleem onder de aandacht te blijven brengen van Ziggo omdat er schijnbaar toch niks mee wordt gedaan. Ook het feit dat je op de fora steeds als te negatief wordt neergezet heb ik weinig trek in. Er is mijn inziens weinig reden om over deze zaken positief te blijven.
Welterusten......
 

totaal

Product Tester
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
4.219
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Doordat ik geen ondertiteling heb op bepaalde extra kanalen, kijk ik er niet meer naar, maar betaal er wel voor!!!
 

Tv-Kijker

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2009
Berichten
2.153
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Doordat ik geen ondertiteling heb op bepaalde extra kanalen, kijk ik er niet meer naar, maar betaal er wel voor!!!

Je betaalt voor een zenderpakket. Niet voor ondertiteling. Als een zender ondertiteling meeleverd en deze het doet, kan je die gebruiken. Het is niet zo dat je speciaal hiervoor betaald.
De zender kan altijd besluiten hiermee te stoppen, je betaald er namelijk niet voor.