Hikjes in beeld/geluid bij de Horizon

Heb je wel of geen last van hikjes in beeld van je Horizon ? (lees eerst bericht #1)


  • Totaal aantal stemmers
    336
Dat is zo'n beetje hetzelfde verhaal als bij mij.
Het signaal is gewoon niet goed.
Ik heb overigens stotterend beeld bij zelf opgenomen programma's. Het komt gewoon van de box lokaal en dat werkt niet eens vlekkeloos.
Moedeloos word ik er van...

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ook hier herkenbaar. Kwaliteit dentert achteruit. Replay werkt meestal prima, daar waar opgenomen programma's haperen en stotteren. En dan durven ze te beweren dat het aan 't signaal ligt... Oh, nog zo'n dingetje, opnames die al enige tijd geleden opgenomen zijn, klappen er tijdens het kijken een keertje uit. En hou 'ouder' de opname, hoe eerder dit optreed.
Box is inmiddels 4jaar oud en vervangen, ho maar.
Maar goed, monteur is besteld...
 
Ik ben er achter wat de oorzaak is. Mijn TV bijna nieuwe veroorzaakt dit. Heel erg vreemd maar als ik via HDMI naar de TV ga en er met Toslink uitga, gebeurd dit. Zelfs de 'opgenomen' uitzendingen hadden hier last van, vreemd genoeg als ik via Netflix keek was er niks mis... Ook loopt het beeld (begrijpelijk) vaak niet synchroon, oplossing, gebruik de Toslink aansluiting van de Mediabox Next. Alle storingen inclusief het a synchroon lopen van het geluid) zijn in één keer weg.
 
Beeld en geluid hiks, zeer irritant, kwaliteit omlaag en prijs omhoog !
pffft oorzaak gevonden.....lag niet aan ziggo! Een beveiligings camera veroorzaakte deze ellende! Verstoorde zelfs mijn Homey systeem! Klikaanklikuit werd ook verstoord.
 
Terug
Bovenaan