Hikjes in beeld/geluid bij de Horizon

Heb je wel of geen last van hikjes in beeld van je Horizon ? (lees eerst bericht #1)


  • Totaal aantal stemmers
    336
Ik denk dat het weinig met de horizon box te maken heeft, ik zag vanmiddag op NPO 1 HD ineens ook soms wat kortstonde blokjes., terwijl het signaal prima is, zal dus een ander probleem zijn.
 
- Op welke zender(s) zijn de hikjes geconstateerd ?
NPO / RTL / ZIGGO

- Hoe vaak merk je dit: vrijwel nooit, elke dag, meerdere keren per dag, meerdere keren per uur ?
meerdere keren per dag, zowieso altijd bij reclame RTL

- Gebruik je een los modem naast de Horizon of regelt de Horizon ook internet en telefonie ?
los modem

- Wordt er tijdens de haperingen ook opgenomen ?
zowel met als zonder opnemen

- Hoe is je signaal kwaliteit ?
uitstekend

- Staat WiFi uit op de Horizon ?
Nee, staat aan

- Heb je het thuisnetwerk aangesloten, zo ja is dat via WiFi of bekabeld ?
Ja, bekabeld

- Verdere uitleg van je antwoorden in de poll (indien je dat nodig vindt)
Volgens Ziggo medewerker bekend probleem tijdens de reclame op RTL, maar niet tijdens programma
 
En er is natuurlijk in de tussentijd al eens een lijnmeting uitgevoerd? Of überhaupt contact met webcare?
 
Dan weet ik het al... dan ligt het aan Ziggo. Kan niet anders.
Mooi doorgaan met klagen.

:>
 
Nee, want bij problemen probeer ik het altijd met webcare op te lossen. Tot nu toe altijd goed gegaan. Ik steek liever mijn energie in oplossingen dan alleen maar klagen. Als de lijn goed is, signaal dus, dan moet je verder kijken hè.
 
Voor het gemak even copy paste gedaan,maar dat doen er met zo te zien

- Op welke zender(s) zijn de hikjes geconstateerd ?
NPO / RTL

- Hoe vaak merk je dit: vrijwel nooit, elke dag, meerdere keren per dag, meerdere keren per uur ?
meerdere keren per dag, ook bij replay

- Gebruik je een los modem naast de Horizon of regelt de Horizon ook internet en telefonie ?
los modem

- Wordt er tijdens de haperingen ook opgenomen ?
zowel met als zonder opnemen

- Hoe is je signaal kwaliteit ?
Iets beter dan goed

- Staat WiFi uit op de Horizon ?
Nee, staat aan

- Heb je het thuisnetwerk aangesloten, zo ja is dat via WiFi of bekabeld ?
Ja, bekabeld

- Verdere uitleg van je antwoorden in de poll (indien je dat nodig vindt)
Bij stil vallen even terug spoelen helpt om het dode punt voorbij te komen. Maar niet altijd
 
Terug
Bovenaan