• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

helpdesk weet het ook niet meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biesterbosch

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2013
Berichten
7
Nou, eerste ervaring met Ziggo is niet al te best.
7 mei zou alles in 1 opgeleverd worden, 8 mei pakket opgehaald en aansluiten maar, geen digitaal signaal, geen signaal op modem en ook geen analoog.
Bellen dus, nee daar moet een storingsmonteur voor komen, pas eind volgende week beschikbaar, een installatiemonteur kan het ook wel, dus ik wordt doorverbonden. Die vertelde me dat er niets was geactiveerd op mijn adres. Verbinding wordt verbroken, geen idee van welke kant.

Weer bellen, er wordt me verteld dat er een installatiemonteur gepland wordt, maar ik vertel haar dat de verbinding werd verbroken. Ze ging wel even kijken, nee geen producten geactiveerd op mijn adres, weer verbinding verbroken. Gauw weer bellen want het is 19:57, 10minuten in de wacht, blijft de telefoon maar overgaan en krijg ik geen klantenservice meer aan de lijn.

Nu heb ik nog niets, ergste is dat mijn vaste nummer al geporteerd is en die kan nu dus niet bereikt worden.
tv en internet heb ik nog van mijn vorige provider gelukkig maar.

we gaan straks weer bellen maar ik moet even mijn frustatie kwijt. 45min kwijt aan de telefoon, ze willen allemaal een monteur plannen maar mijn pakketten zijn nog niet geactiveerd zeggen, ipv dat ze even op het knopje activeren drukken.
 

TheGrouch

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Berichten
4.789
Ziggo
Televisie
Gebied
fZiggo
Als er geen analoog signaal binnenkomt ben je waarschijnlijk in het wijkkastje losgekoppeld.
Dan helpt het knopje activeren niet. Dan moet er een monteur komen om de kabel daar weer aan te sluiten.

Heeft het huis waar je nu zit lang 'leeg' gestaan?
 
Topicstarter
Topicstarter
B

Biesterbosch

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2013
Berichten
7
nee dat is altijd bewoond geweest, wel hebben we de afgelopen 1,5 jaar digitenne gehad. Wat je zou verwachten is dat ze die aansluiting de 7de al gemaakt hebben in de wijkkast.

Ziggo klantenservice is ook gesloten vandaag, kan geen medewerker aan de lijn krijgen.
 

mesa57

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2009
Berichten
5.392
Pech dat het hemelvaart is. Maar je hebt toch de helpdesk nodig.
 

AC

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Berichten
1.566
@Klantbehoud kom er maar in.... :cry:
----
Hoe moeilijk kan het toch worden in "het leven". Hoe hard moet een ziggo nu weer werken om deze eerste ervaring van een NIEUWE klant weg te werken. Echt apart om te lezen dat Ziggo zich zelf vaak op de brandstapel helpen en zelf nog aansteekt ook.... er moet toch iemand zijn welke hier verantwoording over moet afleggen... (...maar tja het zal wel een 5% percentage KPI zijn en daar voldoet men dan aan....(niets zo gemakkelijk om te liegen met cijfers:))

Ben bang voor TS dat hij idd pas volgende week geholpen gaat worden, maar weer een slechte eerste kennismaking.

Succes er maar mee...
 
Topicstarter
Topicstarter
B

Biesterbosch

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2013
Berichten
7
Ziggo webcare gesproken gister op twitter, die meldde dat er een monteur moest komen, direct even bellen met klantenservice, iemand die het wel snapte. Afspraak was gauw gemaakt voor maandagmorgen.
Wordt ik net gebeld door de monteur, of het morgenmiddag ook uitkomt.
Tuurlijk, koffie staat warm.
 
Topicstarter
Topicstarter
B

Biesterbosch

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2013
Berichten
7
was met 15min gepiept. Kabels waren gekruist. Even kabels wisselen in de kast en ik had signaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.