• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

HELP (English, internet connection problem)


Status
Niet open voor verdere reacties.

katie-casey

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2013
Berichten
1
Hi! I'm an international student, and I just arrived in the netherlands today, and I'm having a hard time getting my internet set up. It's working intermittently - it'll go for 20 minutes or so, and then drop out, and when I try to connect again it says "The connection has timed out". (I use a macbook pro.) Any idea what could be wrong? I've tried restarting both my computer and the router.

Thanks!
Katie
Sorry if this was in the wrong place, I couldn't understand the category titles.
 

grunnsat

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
1.053
I suppose you have a Ziggo internet connection?

What kind of router/modem are you using?

How is your Mac connected to the router, with a cable or via WiFi?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.