• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Hele tijd beeld freezee


Leetje65

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Berichten
455
Laatste paar dagen is iets afkijken on demand geen pretje . Om de paar seconden bevriest het beeld voor een seconde of zo. Heel erg irritant.
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.159
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Kabels/connectoren nakijken want on-demand wordt over DVB-C geleverd.
 
Topicstarter
Topicstarter
Leetje65

Leetje65

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Berichten
455
Nooit last gehad alles wat er aan zit zijn de goede kabels en nu zou ik alles weer moeten nalopen.
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.159
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Het lijkt duidelijk op een signaal probleem, anders bel je Ziggo op. Die wil vast wel een monteur sturen maar als het binnenshuis ligt draai jij op voor de kosten. Dus dan zou ik liever eerst alles goed nakijken en anders sluit je box direct aan op het punt waar de groene kabel het huis binnenkomt en probeer het nogmaals. De kans is dan groot dat het wel freezevrij werkt.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
5.255
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@Leetje65 Als je een Mediabox XL hebt deze achterop uit en aanzetten. Kan ook helpen.

Mogelijk kan je ook je accountdetails invullen. Welke ontvanger heb je bijv.?
 
Topicstarter
Topicstarter
Leetje65

Leetje65

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Berichten
455
Inmiddels nergens geen last meer van. Dus alles gewoon uitzich zelf opgelost
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
5.255
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dan kan er een slotje op
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.159
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Inmiddels nergens geen last meer van. Dus alles gewoon uitzich zelf opgelost
Toch ben ik bang dat dit niet helemaal het geval is. Op het moment dat jij een on-demand stream start wordt er een tijdelijk DVB-C zender gecreƫerd op 1 van 8 frequenties. Het komt dus voor dat ene keer frequentie 1 in gebruik is en de andere keer bijv. frequentie 6 Mogelijk dat niet alle frequenties bij jou storen en het probleem dus niet altijd speelt. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het signaal helemaal goed is.

Scenario2, je hebt aan kabels lopen rommelen en er zat wat los.

Scenario3, Er was daadwerkelijk een storing in jou wijk die Ziggo nu heeft opgelost.

Ik zou zeggen houd het in de gaten...