Haperende Ziggo Go Replay

J. de Boer

Forum Gebruiker
Berichten
2.969
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Eigenlijk had ik nooit echt klachten over Ziggo Go Replay. Niet via de app, noch via de webbrowser-versie. Wel met dien verstande dat een tijdlang de app met vollopen van de cash had te maken. Hierdoor duurde het opstarten steeds langer. Na opschonen hiervan liep het weer enige tijd naar wens. Ik vond dit nogal lastig om dat steeds maar weer te moeten doen en week daarom uit naar de webbrowser-versie. Wat betreft ontvangstkwaliteit merkte ik geen verschil.

Tot voor kort. Elke keer als we een programma via Replay terug willen zien stopt op een zeker moment de video, om een venster te laten zien dat vertelt de video opnieuw te starten. Als ik dat doe, en naar het punt toeschuif waar hij was gestopt, blijkt diezelfde "hik" er nog steeds in te zitten. Niet één keer, maar aldoor maar opnieuw. Hoogst irritant natuurlijk, je komt gewoon niet verder en moet 't dan maar opgeven.

Ik heb daarom toch maar weer de app geïnstalleerd. Loopt weer als een trein, alleen met één nadeel, we kunnen maar één dag terugkijken. Met de webbrowser versie is dat een week.

Komt deze ervaring een beetje overeen met die van anderen? En zo ja, heeft dit al de nodige aandacht bij Ziggo?
 
Ik kijk via de app op mijn ipad naar replay naar 6 dagen terug en heb daar geen last van,
snelheid van 250mb verlaagd naar 50 mb en het gaat als de brandweer.
 
Je moet wel naar boven scrollen @J. de Boer om de dagen daarvoor te zien.
Standaard zie je "gisteren" bovenaan staan, maar er staan nog dagen daarboven.

Bij de online versie (browser) werkt het anders en zie je een soort kalender om de dag te kiezen.
 
Bedankt voor de tip. Dat scrolbalkje was zo'n dun streepje dat het me niet op was gevallen. Geen enkel probleem meer.
 
Terug
Bovenaan