P
Pietlut
Graag zou ik eens weten hoe het nu zit met de helpdesk.
Zitten deze nu in India?
Zo heb ik ook eens gelezen dat er daar iets fout gaat in het systeem( bestelling,verandering van abo) en dat ze het systeem dan niet kunnen veranderen.
Voelt behoorlijk afstandelijk om het zo maar even te noemen als deze mensen in India zitten.
Gisteren ook bij de rijdende rechter ging Ziggo over tot automatische incasso. Toen moesten ze naar meester visser om dat recht te zetten want in het systeem viel niks te veranderen.
Het bekende systeem..als daar eenmaal iets fout gaat..f
Waar zitten deze medewerkers die TS zo onbeschoft te woord staan??
Die helpdeskmedewerker zou eigenlijk ter verantwoording geroepen moeten worden en als hij er geen zin in heeft waarom gaat ie daar dan nog zitten vraag je je af. Of stel dat hij het niet eens is met het beleid dat van hogerhand opgelegd wordt.
Maar het gegeven is dat deze persoon nooit ter verantwoording geroepen gaat worden..dat weet ie en daarom handelt deze ook op deze manier.
In feite in de anonimiteit je frustratie over wat dan ook op de klant botvieren. Lekker makkelijk gewoon omdat het kan en deze persoon nooit zelf de gevolgen van moet dragen.
Geloof me nou maar deze opname is er niet en gaat er ook nooit komen en deze medewerker wist dat vandaar ook zijn onbeschoft gedrag..in de anonimiteit. Daar zou ie juist op het werk uitgehaald moeten worden.
Laat hem dan nog maar een schelden..
Zitten deze nu in India?
Zo heb ik ook eens gelezen dat er daar iets fout gaat in het systeem( bestelling,verandering van abo) en dat ze het systeem dan niet kunnen veranderen.
Voelt behoorlijk afstandelijk om het zo maar even te noemen als deze mensen in India zitten.
Gisteren ook bij de rijdende rechter ging Ziggo over tot automatische incasso. Toen moesten ze naar meester visser om dat recht te zetten want in het systeem viel niks te veranderen.
Het bekende systeem..als daar eenmaal iets fout gaat..f
Waar zitten deze medewerkers die TS zo onbeschoft te woord staan??
Die helpdeskmedewerker zou eigenlijk ter verantwoording geroepen moeten worden en als hij er geen zin in heeft waarom gaat ie daar dan nog zitten vraag je je af. Of stel dat hij het niet eens is met het beleid dat van hogerhand opgelegd wordt.
Maar het gegeven is dat deze persoon nooit ter verantwoording geroepen gaat worden..dat weet ie en daarom handelt deze ook op deze manier.
In feite in de anonimiteit je frustratie over wat dan ook op de klant botvieren. Lekker makkelijk gewoon omdat het kan en deze persoon nooit zelf de gevolgen van moet dragen.
Geloof me nou maar deze opname is er niet en gaat er ook nooit komen en deze medewerker wist dat vandaar ook zijn onbeschoft gedrag..in de anonimiteit. Daar zou ie juist op het werk uitgehaald moeten worden.
Laat hem dan nog maar een schelden..