Gesproken ondertiteling blijft aan.

Barney

Forum Gebruiker
Berichten
228
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Heb, sinds de recente update, het probleem dat gesproken ondertiteling bij replay/opnames van NPO 1,2 en 3 aan staat en niet uit te schakelen is.

Onder de instellingen staat dit uitgeschakeld. Herhaalde malen in- en uitschakelen daarvan geeft geen oplossing.

De Next met de knop achterzijde uitschakelen ( en minuut uitgeschakeld laten) geeft geen oplossing.

De Next teruggezet naar de fabrieksinstellingen, dit gaf ook geen oplossing.

Het "stappenplan" op de Ziggo site zegt niets over gesproken ondertiteling !

Al met al een irritant probleem. Hopelijk wordt dit sneller opgelost dan voorgaande “ondertitelingsproblemen”, welke zowat een jaar hebben gespeeld.

Wie heeft de oplossing ??
 
Hmm, erg vreemd. In de Next stond de gesproken ondertiteling dus uitgeschakeld, maar op 1 van mijn mobiele apparaten bleek het in de Ziggo Go app wel ingeschakeld te staan ( niet door gebruiker gedaan ..) . In de app nu uitgeschakeld en zowaar op de Next geen gesproken ondertiteling meer. Schiet mij maar lek ..

p.s. @Dynabite : alles stond dus, zoals vermeld, op de Next correct ingesteld
 
Ik had hier vandaag ook last van. Er zit blijkbaar een link tussen de ondertitels op de next en die in de ziggo app.
Ik keek een On Demand serie (handmade’s tale) op de next. Hierbij hadden we de ondertitels aan staan. Tegelijkertijd keek ik op de tablet, zonder geluid, naar wat Champions League voetbal op SBS6. Hierbij toonde de ZiggoGo app gesproken ondertitels met het commentaar van de wedstrijd. Omdat ik dat irritant vond zette ik ondertitels uit. Gelijk verdwenen ook de ondertitels van de serie op de Next.
Weer aanzetten in ZiggoGo en gelijk geeft de Next weer ondertitels.
In mijn ogen een irritante koppeling.
 
Dit topic gaat over "gesproken ondertiteling". Dat is een extra audio kanaal ("gos") bij NPO 1-2-3.
SBS6 heeft dat niet.
Wel DVB ondertiteling en Teletekst ondertiteling bij kanalen 6 en 930,
en instelbaar in de app.

De koppeling tussen de Mediabox Next en de Ziggo GO app is waarschijnlijk zo bedoeld:
"Gedeeld Profiel"

Het is misschien voldoende om een apart profiel aan te maken voor elk apparaat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan