Barney
Forum Gebruiker
- Berichten
- 228
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Heb, sinds de recente update, het probleem dat gesproken ondertiteling bij replay/opnames van NPO 1,2 en 3 aan staat en niet uit te schakelen is.
Onder de instellingen staat dit uitgeschakeld. Herhaalde malen in- en uitschakelen daarvan geeft geen oplossing.
De Next met de knop achterzijde uitschakelen ( en minuut uitgeschakeld laten) geeft geen oplossing.
De Next teruggezet naar de fabrieksinstellingen, dit gaf ook geen oplossing.
Het "stappenplan" op de Ziggo site zegt niets over gesproken ondertiteling !
Al met al een irritant probleem. Hopelijk wordt dit sneller opgelost dan voorgaande “ondertitelingsproblemen”, welke zowat een jaar hebben gespeeld.
Wie heeft de oplossing ??
Onder de instellingen staat dit uitgeschakeld. Herhaalde malen in- en uitschakelen daarvan geeft geen oplossing.
De Next met de knop achterzijde uitschakelen ( en minuut uitgeschakeld laten) geeft geen oplossing.
De Next teruggezet naar de fabrieksinstellingen, dit gaf ook geen oplossing.
Het "stappenplan" op de Ziggo site zegt niets over gesproken ondertiteling !
Al met al een irritant probleem. Hopelijk wordt dit sneller opgelost dan voorgaande “ondertitelingsproblemen”, welke zowat een jaar hebben gespeeld.
Wie heeft de oplossing ??