Gesproken ondertiteling blijft aan.


Barney

Product Tester
Lid geworden
23 mei 2006
Berichten
180
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb, sinds de recente update, het probleem dat gesproken ondertiteling bij replay/opnames van NPO 1,2 en 3 aan staat en niet uit te schakelen is.

Onder de instellingen staat dit uitgeschakeld. Herhaalde malen in- en uitschakelen daarvan geeft geen oplossing.

De Next met de knop achterzijde uitschakelen ( en minuut uitgeschakeld laten) geeft geen oplossing.

De Next teruggezet naar de fabrieksinstellingen, dit gaf ook geen oplossing.

Het "stappenplan" op de Ziggo site zegt niets over gesproken ondertiteling !

Al met al een irritant probleem. Hopelijk wordt dit sneller opgelost dan voorgaande “ondertitelingsproblemen”, welke zowat een jaar hebben gespeeld.

Wie heeft de oplossing ??
 
Topicstarter
Topicstarter
Barney

Barney

Product Tester
Lid geworden
23 mei 2006
Berichten
180
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hmm, erg vreemd. In de Next stond de gesproken ondertiteling dus uitgeschakeld, maar op 1 van mijn mobiele apparaten bleek het in de Ziggo Go app wel ingeschakeld te staan ( niet door gebruiker gedaan ..) . In de app nu uitgeschakeld en zowaar op de Next geen gesproken ondertiteling meer. Schiet mij maar lek ..

p.s. @Dynabite : alles stond dus, zoals vermeld, op de Next correct ingesteld