Geplande opnames worden niet opgenomen, Loewe tv schakelt niet automatisch uit.

Ik heb - overigens al een tijdje - dat bijvoorbeeld vi op maandag wel opgenomen werd en op vrijdag niet. Hetzelfde bij bijvoorbeeld Studio Sport Eredivisie. Voorheen gooide ik de hele geplande opnames weg en maakte hem weer aan, dat hielp. Nu is het echter weer hardnekkiger. Ik denk een cloud-probleem en niet zo zeer een software-probleem, omdat ik er al langer last van heb. Om dat uit te sluiten, ga ik een proberen ze via de Ziggo go-app aan te maken, alhoewel hij ook gewoon de Next kan aansturen. Wel vervelend, vooral als je bij bepaalde zenders de reclame niet kunt doorspoelen...
 
Ik heb hetzelfde hier... voornamelijk bij serieopnames... staat wel dat ie 't opneemt, maar dan kijk je halverwege de aflevering naar de opnames en staat er niks bij... gebeurt sinds enkele weken
 
Ik begrijp dat Ziggo vanaf 1 maart met een nieuwe EPG-distrubiteur in zee gaat. Wellicht heeft het opnameprobleem hiermee te maken.
 
En gisteren weer raak. Serieopname Fargo op Canvas.
Vorige week werden aflevering 1 & 2 opgenomen.
Dit weekend viel me op dat hij niet van plan was afleveringen 3 & 4 op woensdag op te nemen. Deze stonden nu opeens niet meer te boek als onderdeel van de serie maar als losse programma's. Ook goed, de twee losse afleveringen los ingepland.
Gistermiddag zag ik dat de programmainfo toch weer gewijzigd was, de twee afleveringen waren nu wel deel van de serie geworden en zouden opgenomen worden. Bij de twee ingeplande losse afleveringen stond nu een uitroepteken.
Vandaag bleek er helemaal niets opgenomen te zijn.
Om te huilen dit, het is een dagelijkse taak om te zien of de serieopnames wel gaan lukken (terwijl deze juist bedoeld zijn om er geen omkijken naar te hebben) en nog gaat het regelmatig mis.
 
Ik heb helaas hetzelfde probleem is echt waardeloos en als je dan terug kijk met tv replay kan je die irritante reclames niet doorspoelen
 
En gisteren weer raak. Serieopname Fargo op Canvas.
Vorige week werden aflevering 1 & 2 opgenomen.
Dit weekend viel me op dat hij niet van plan was afleveringen 3 & 4 op woensdag op te nemen. Deze stonden nu opeens niet meer te boek als onderdeel van de serie maar als losse programma's. Ook goed, de twee losse afleveringen los ingepland.
Gistermiddag zag ik dat de programmainfo toch weer gewijzigd was, de twee afleveringen waren nu wel deel van de serie geworden en zouden opgenomen worden. Bij de twee ingeplande losse afleveringen stond nu een uitroepteken.
Vandaag bleek er helemaal niets opgenomen te zijn.
Om te huilen dit, het is een dagelijkse taak om te zien of de serieopnames wel gaan lukken (terwijl deze juist bedoeld zijn om er geen omkijken naar te hebben) en nog gaat het regelmatig mis.
Dit heb ik dus al een jaar of 2 met enige regelmaat.
Toevallig gisteren 'de mail' van Ziggo gekregen met de aankondiging dat m'n XL over een week of drie 'de update' gaat ontvangen.
Ben benieuwd of het a) gaat lukken met dat piepende, stomende beestje en b) echt gaat werken met betrekking tot plannen en terugkijken van opnames.
 
Terug
Bovenaan