Geplande opnames worden niet opgenomen, Loewe tv schakelt niet automatisch uit.

henkypenky

Forum Gebruiker
Berichten
1
Goedemorgen, de laatste tijd valt het op dat geplande opnames niet worden opgenomen. De software versie is 4.29
En sinds 4.25 schakelt mijn Loewe tv niet meer automatisch uit, gelijk met de mediabox next. Hij gaat wel automatisch aan.
Al diverse keren alle stroom eraf gehad, afstandbediening opnieuw ingesteld, maar geen van de problemen verdwijnt.
 
Laatst bewerkt:
Dacht al dat ik de enige was. Hier ook geplande opnamen die niet uitgevoerd worden en weg zijn uit de lijst. Afgelopen vrijdagavond niets opgenomen en gisteravond ook niet.
Andere klacht is dat sinds update 4.28 de TV spontaan aangaat na ca. een kwartier als de Next aan blijft staan. Indien de Next in standby staat geen problemen. Werd vorige week 's-nachts wakker van een TV die aangegaan was. Heel irritant.
 
Dit probleem lijkt zich al weken af en aan voor te doen. Ook hier zijn afgelopen weekend weer wat opnames overgeslagen, gelukkig veelal NPO waarbij de herhaling wel wordt opgenomen.
het probleem ligt dan niet in de software op de box zelf, de opnames vinden in de cloud plaats. Ik heb begrepen dat het vooral ligt bij de programmagegevens. Als daar iets wijzigt of niet goed herkend wordt neemt hij niet op.
 
Dit probleem lijkt zich al weken af en aan voor te doen. Ook hier zijn afgelopen weekend weer wat opnames overgeslagen, gelukkig veelal NPO waarbij de herhaling wel wordt opgenomen.
Hier idem dito, sinds een paar weken ..
 
Hier ook, sommige opnames werden niet uitgevoerd. En tv gaat niet uit als ik de next uit zet, iets wat ie eerst wel deed. Van alles geprobeerd: AB gereset, AB opnieuw gekoppeld aan TV. Fabrieks-terugstelling Next, CEC van tv aan/uit, alles stroomloos.
 
Hier idem dito. Heb ik nog het geluk dat er dit weekend drie herhalingen ingepland staan van serieopnames van afgelopen week die niet opgenomen zijn. Ik kwam er gister ook ineens achter dat aflevering 3 van een serieopname opgenomen is, maar afleveringen 1 & 2 gewoon overgeslagen.
@Webcare Ziggo is er meer bekend over deze problemen?
 
@michieldejong echt waardeloos, nog nooit last van gehad, maar de laatste weken, pfff, ik heb nu alles eraf gegooid en alles opnieuw ingesteld om opgenomen te worden. Kijken of dat helpt
 
Terug
Bovenaan