• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Geplande opnames worden niet opgenomen, Loewe tv schakelt niet automatisch uit.


michieldejong

Quality Member
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
1.587
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@Dynabite Hoe weet je dat het vaak misgaan van opnames de reden was om over te gaan op een andere leverancier? Zelf hadden ze het over “Om de TV Gids zorgvuldiger samen te stellen” maar dat kostenbesparing op zijn minst een rol meegespeeld zal hebben lijkt mij waarschijnlijk.
Overigens las ik berichten op dit forum dat de next vanaf 23/3 de nieuwe leverancier zou gebruiken (nu reeds te zien in de tv gids) en tot mijn vreugde zie ik mijn serieopnames ook na 23/3 doorlopen.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
1.074
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Tja, misschien is het wel goedkoper ook, maar dat blijft natuurlijk ook maar gissen. Misschien is het wel duurder.
 

Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
931
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC

michieldejong

Quality Member
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
1.587
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Bij mij duikt een probleem weer op dat ik al eerder gezien heb. Opnames worden correct gedaan maar een paar dagen later staan ze opeens als "mislukt". Gaat bij mij nu om twee opnames van afgelopen zaterdagavond (o.a. De Verraders). Gisteren stonden deze nog als "opgenomen" in de lijst met opnames, nu opeens rode uitroeptekens erbij. :thumbsdownangry:
 

Mavaros

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Berichten
283
De enige optie is verwijderen. :gestoord:Helaas dan maar in de replay kijken.

Ze zeggen hier op het forum dat je de opnames met uitroepteken moet laten staan. Als je mazzel heb, dan kan je die wat later alsnog bekijken. Geen idee of dat klopt, want ik hak ook met de botte bijl door die vervloekte uitroeptekens heen, om daarna de replay op te starten.

Dit is gewoon een probleem bij Ziggo. Wat voor excuus ze daar ook over bedenken, om het weer bij de klant te leggen.