• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Geplande opnames worden niet opgenomen, Loewe tv schakelt niet automatisch uit.


henkypenky

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2021
Berichten
1
Goedemorgen, de laatste tijd valt het op dat geplande opnames niet worden opgenomen. De software versie is 4.29
En sinds 4.25 schakelt mijn Loewe tv niet meer automatisch uit, gelijk met de Mediabox Next. Hij gaat wel automatisch aan.
Al diverse keren alle stroom eraf gehad, afstandbediening opnieuw ingesteld, maar geen van de problemen verdwijnt.
 
Laatst bewerkt:

Rob60

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Berichten
26
Dacht al dat ik de enige was. Hier ook geplande opnamen die niet uitgevoerd worden en weg zijn uit de lijst. Afgelopen vrijdagavond niets opgenomen en gisteravond ook niet.
Andere klacht is dat sinds update 4.28 de TV spontaan aangaat na ca. een kwartier als de Next aan blijft staan. Indien de Next in standby staat geen problemen. Werd vorige week 's-nachts wakker van een TV die aangegaan was. Heel irritant.
 

michieldejong

Quality Member
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
1.587
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dit probleem lijkt zich al weken af en aan voor te doen. Ook hier zijn afgelopen weekend weer wat opnames overgeslagen, gelukkig veelal NPO waarbij de herhaling wel wordt opgenomen.
het probleem ligt dan niet in de software op de box zelf, de opnames vinden in de cloud plaats. Ik heb begrepen dat het vooral ligt bij de programmagegevens. Als daar iets wijzigt of niet goed herkend wordt neemt hij niet op.
 

lebans

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Berichten
211
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hier ook, sommige opnames werden niet uitgevoerd. En tv gaat niet uit als ik de next uit zet, iets wat ie eerst wel deed. Van alles geprobeerd: AB gereset, AB opnieuw gekoppeld aan TV. Fabrieks-terugstelling Next, CEC van tv aan/uit, alles stroomloos.
 

michieldejong

Quality Member
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
1.587
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hier idem dito. Heb ik nog het geluk dat er dit weekend drie herhalingen ingepland staan van serieopnames van afgelopen week die niet opgenomen zijn. Ik kwam er gister ook ineens achter dat aflevering 3 van een serieopname opgenomen is, maar afleveringen 1 & 2 gewoon overgeslagen.
@Webcare Ziggo is er meer bekend over deze problemen?
 

Robocop0860

Product Tester
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
1.463
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@michieldejong echt waardeloos, nog nooit last van gehad, maar de laatste weken, pfff, ik heb nu alles eraf gegooid en alles opnieuw ingesteld om opgenomen te worden. Kijken of dat helpt