Geluid niet synchroon in Go App met replay TV


Shadowranger

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
474
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Blijkbaar doet het probleem zich niet alleen voor bij Replay TV. Afgelopen zaterdag LIVE gekeken naar de Bahrein F1 kwalificatie via de app, zie ik, als er mensen in beeld zijn, deze als volleerde Japanse acteurs achter het geluid aan lipsyncen. Werkelijk........triest :'):')

Het wordt echt tijd dat de app op de schop gaat en Ziggo nu eens met het beloofde komt. Updates laten op zich wachten en support voor Windows gerelateerde apparaten is er niet.
 

robje76

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2018
Berichten
1
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Vandaag problemen met de uitzending van afgelopen woensdag André Hazes ik haal alles uit het leven SBS6. Loopt vanaf de eerste seconde niet synchroon. Rampenplan!!!
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
943
Vandaag problemen met de uitzending van afgelopen woensdag André Hazes ik haal alles uit het leven SBS6. Loopt vanaf de eerste seconde niet synchroon. Rampenplan!!!
Enorm balen @robje76 :( We onderzoeken het euvel graag verder.
Wil je ons een PB sturen met de volgende informatie:

Klantnummer:
specifieke zendernaam:
titel content:
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending:
URL van de betreffende replay TV titel uit ziggogo.tv (zelf opzoeken):
Merk+type apparaat:
OS versie;
Ziggo Go app Versie;
Ziggo Go gebruikersnaam:
Probleemomschrijving:

Alvast bedankt voor je medewerking!

Groet,
Leroy