• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Geluid niet synchroon in Go App met replay TV


Damman

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Berichten
185
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Op mijn iPhone the walking dead van 3 uur vanacht, begin gelijk met asynchroon geluid. Jammer dus
 

Shadowranger

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
477
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het is echt janken de laatste tijd. Dit weekend wilde ik wat gemiste programma's terugkijken, maar het lijkt wel of alles nu beïnvloed is en wat ik ook aanklik alles is qua beeld-geluid off-sync. Zowel apps als ook inmiddels de webbrowserversie.

Jammer, jammer. Het werkte voorheen foutloos. Moet nu ook minimaal 3x inloggen voordat ik zowiezo in de app kom. Waar ligt dit nu aan?
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
950
We zijn op de hoogte dat er toch nog steeds problemen voorkomen met het beeld en geluid. Ook dat tijdens het pauzeren van de content er een 242 error kan voorkomen :(

Voor beide issues ontvangen mijn collega's graag nog meer voorbeelden.

Voor diegene die concrete voorbeelden hebben, stuur a.u.b. een privébericht met de volgende info:
Klantnummer:
Kanaal:
Naam content:
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending:
Merk+type apparaat:
Ziggo Go gebruikersnaam:
Probleemomschrijving:
URL van de betreffende replay TV titel uit ziggogo.tv:

Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Graag ontvangen we nog steeds voorbeelden. Wij begrijpen goed dat het zeer demotiverend werkt en dat jullie er helemaal klaar mee zijn. Wij zijn hier echter zeer mee geholpen!
 

MvE

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2018
Berichten
1
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Hier dezelfde problemen. Bij de meeste zenders loopt het geluid voor. Dit is in de app op mijn windows 10 computer. Ook is dit via de ziggogo.tv op chrome op windows 10. Op ubuntu pc met chrome is dit ook precies hetzelfde. Overal word internet via de kabel gebruikt.
Dit is ook getest op verschillende locaties. De zenders zijn iig npo en ziggosport (eenige wat ik kijk). Net snelle check gedaan op andere zenders. Sommige zender lopen wel gewoon goed. Dit lijkt dus een zender specifiek probleem.

Dit is al weken/maanden
 
Laatst bewerkt:

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
950
Bedankt voor het doorgeven van de linkjes, nemen dit graag mee ter verbetering van replay, hiervoor hebben we echter wel onderstaande gegevens nodig, zou je dit nog aan willen leveren? Uiteraard via een privébericht. Zonder dit wordt het intern helaas niet geaccepteerd, hoe onlogisch het misschien over komt.

Klantnummer:
Kanaal:
Naam content:
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending:
Merk+type apparaat:
Ziggo Go gebruikersnaam:
Probleemomschrijving:
URL van de betreffende replay TV titel uit ziggogo.tv:



Groet,

Jelle van Ziggo
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
950
Update:
Bij Replay TV programmering van ná 14-11 moeten deze problemen opgelost zijn.

Bij programmering op of voor 14-11 kunnen er nog synchronisatieproblemen zijn.

Groet,
David van Ziggo
 

Shadowranger

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
477
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Helaas David, bij de meeste programma's op alle zenders loopt nog steeds beeld voor op het geluid op de app op mijn laptop met windows 10, Android toestellen en iOS smartphones. Kijk maar eens naar Spike op 17 november 1e uitzending Ghost Adventures na Bellator 209 rond de klok van 23.30 uur.

Back to the drawing board, I guess.
 
Laatst bewerkt:

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
586
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb het voorbeeld van Shadowranger gecheckt en het klopt wat hij zegt.

Ik weet dat jij alleen maar de boodschapper bent @Webcare Ziggo, maar verdomme man...laat ze op de verantwoordelijke afdeling nou eens iemand die er echt verstand van heeft naar laten kijken.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
950
Hier getest en ook hetzelfde, doorgegeven natuurlijk. Van andere afdelingen zijn er inmiddels ook weer wat meldingen.
Meteen nog een aantal uitzendingen getest op dezelfde en een aantal andere zenders rond dezelfde tijd en dagen maar niets tegengekomen.

Sorry dat de oplossing toch weer op zich laat wachten.

Groet,
David van Ziggo