Zowel op de apps van Android, iOS en Windows en ook de webversie van ZiggoGo is het de laatste tijd weer dramatisch met terugkijken van Tv programma's.
Of het programma laadt niet (error 243), of valt tijdens het kijken uit (error 243) of het geluid en beeld lopen niet synchroon. Vandaag spant de kroon! Terugkijken van "Beste Zangers (Ned. 1 zaterdag 27-10-2018 ) is een drama....

Op de apps (iOS, Android en Windows 10) loopt het geluid gewoon 4 à 5 seconden voor op het beeld. Op de webversie (MS Edge als ook Chrome) loopt beeld en geluid even goed, maar dan springt het beeld om de 5-10 seconden weer terug naar een eerder punt , maar het geluid blijft wel doorlopen. Na enkele seconden springt het beeld weer vooruit om zo dit proces steeds weer te herhalen (flipperen). Het is daarom niet te volgen.
Andere zenders hebben er ook last van (o.a. tijdens "Ghostadventures" en "Traffic Cops" op Spike). Ziggo Sport heeft er zelfs tijdens de (live uitzendingen van) de kwalificatie F1 last van. Hoe irritant is het als je de mensen wel hoort praten maar de lippen niet bewegen.?
De "service" die Ziggo zijn klanten geeft met deze app/ webpagina van ZiggoGo is ver onder de maat en dat gezien de looptijd van deze thread al meerdere maanden!!!. Cache meermalen verwijderd, apps herhaaldelijk opnieuw geïnstalleerd, maar niets dat mij daar op dat moment mee kan helpen. Het probleem ligt ook niet bij de gebruiker, maar bij Ziggo.
Herstarten van een vastgelopen programma is niet mogelijk (steeds weer error 243 of "deze video kan niet afgespeeld worden"of "geen toegang tot content, log opnieuw in"). Dit herhaaldelijk moeten inloggen (soms wel 4 keer achter elkaar) begint de fase van "ergerlijk" te overstijgen.
Kom op Ziggo technici, is het niet mogelijk om gewoon een goed werkende service op te zetten?