• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Geluid niet synchroon in Go App met replay TV


Lisanne

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2018
Berichten
1
Ziggo
Internet
Gebied
fZiggo
Ik heb hier standaard last van bij terugkijken Expeditie Robinson op RTL5. Normaal gesproken loopt het geluid een seconde voor op het beeld, maar toen ik het net probeerde via ziggo go (internet explorer), leek het geluid een hele uitzending voor te lopen. Via de app op iPhone precies hetzelfde.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
685
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het probleem moet opgelost zijn.

Steekproefsgewijs ben ik niet tegen problemen aangelopen.


Groet,
David van Ziggo
Je moet alleen niet vragen hoe ze het hebben opgelost.
Je krijgt er nu 100 deja vu's voor terug.

Doe me een lol @Webcare Ziggo en kijk nou eens naar de volgende serie en let op de herhalingen van fragmenten:


Zondag 21-10-2018, Comedy Central, 14:10 uur, Young Sheldon, windows 10 ZiggoGo app

Mocht je niet de hele aflevering willen kijken, kijk dan vanaf 6:50 minuten om een idee te krijgen.

"Enjoy"
 
Laatst bewerkt:

Martijen

Product Tester
Lid geworden
10 mrt 2008
Berichten
44
Ik zie dat ik dit probleem al eens via twitter heb gemeld op 6 april 2017! Sindsdien is het nooit goed opgelost. Het steekt geregeld weer de kop op zoals gisteren bij het terugkijken van de F1 race. Het is alleen nooit consistent en dus ook voor Ziggo lastig op te lossen maar wil hiermee wel aangeven dat het probleem zeker nog niet uit de wereld is en bovendien zeer irritant. Bij mij komt het ook voor op alle apparaten (iPad, Android telefoon, Laptop en PC) dus daar zit het probleem niet. Ik hoop dat het ooit nog eens afdoende wordt opgelost. Succes ermee Ziggo!
 

warrink

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
11.726
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb er ook last van, heb geen tijden of programma's genoteerd. Had zelfs een keer geluid van andere reclamespotjes.
Ziggo is zo ook wel in staat om dit probleem goed op te pakken.
Mocht het toch nodig zijn om tijden en programma's te noteren dan ben ik best bereid om dit tegen een gepaste vergoeding voor Ziggo te doen.
 

Shadowranger

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
488
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Zowel op de apps van Android, iOS en Windows en ook de webversie van ZiggoGo is het de laatste tijd weer dramatisch met terugkijken van Tv programma's.

Of het programma laadt niet (error 243), of valt tijdens het kijken uit (error 243) of het geluid en beeld lopen niet synchroon. Vandaag spant de kroon! Terugkijken van "Beste Zangers (Ned. 1 zaterdag 27-10-2018 ) is een drama....:veryangry: Op de apps (iOS, Android en Windows 10) loopt het geluid gewoon 4 à 5 seconden voor op het beeld. Op de webversie (MS Edge als ook Chrome) loopt beeld en geluid even goed, maar dan springt het beeld om de 5-10 seconden weer terug naar een eerder punt , maar het geluid blijft wel doorlopen. Na enkele seconden springt het beeld weer vooruit om zo dit proces steeds weer te herhalen (flipperen). Het is daarom niet te volgen.

Andere zenders hebben er ook last van (o.a. tijdens "Ghostadventures" en "Traffic Cops" op Spike). Ziggo Sport heeft er zelfs tijdens de (live uitzendingen van) de kwalificatie F1 last van. Hoe irritant is het als je de mensen wel hoort praten maar de lippen niet bewegen.?

De "service" die Ziggo zijn klanten geeft met deze app/ webpagina van ZiggoGo is ver onder de maat en dat gezien de looptijd van deze thread al meerdere maanden!!!. Cache meermalen verwijderd, apps herhaaldelijk opnieuw geïnstalleerd, maar niets dat mij daar op dat moment mee kan helpen. Het probleem ligt ook niet bij de gebruiker, maar bij Ziggo.

Herstarten van een vastgelopen programma is niet mogelijk (steeds weer error 243 of "deze video kan niet afgespeeld worden"of "geen toegang tot content, log opnieuw in"). Dit herhaaldelijk moeten inloggen (soms wel 4 keer achter elkaar) begint de fase van "ergerlijk" te overstijgen.

Kom op Ziggo technici, is het niet mogelijk om gewoon een goed werkende service op te zetten?
 
Laatst bewerkt:

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
968
We zijn op de hoogte dat er toch nog steeds problemen voorkomen met het beeld en geluid. Ook dat tijdens het pauzeren van de content er een 242 error kan voorkomen :(

Voor beide issues ontvangen mijn collega's graag nog meer voorbeelden.

Voor diegene die concrete voorbeelden hebben, stuur a.u.b. een privébericht met de volgende info:
Klantnummer:
Kanaal:
Naam content:
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending:
Merk+type apparaat:
Ziggo Go gebruikersnaam:
Probleemomschrijving:
URL van de betreffende replay TV titel uit ziggogo.tv:

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Groet,
Leroy
 

warrink

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
11.726
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hierbij doe ik nogmaals mijn aanbod: Mocht het toch nodig zijn om tijden en programma's te noteren dan ben ik best bereid om dit tegen een gepaste vergoeding voor Ziggo te doen.
 

Shadowranger

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
488
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Voor diegene die concrete voorbeelden hebben, stuur a.u.b. een privébericht met de volgende info:
Klantnummer:
Kanaal:
Naam content:
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending:
Merk+type apparaat:
Ziggo Go gebruikersnaam:
Probleemomschrijving:
URL van de betreffende replay TV titel uit ziggogo.tv:
Ik zie niet in wat de toegevoegde waarde is voor het vermelden van het ZiggoGo gebruikersnaam. Ik neem aan dat het klantnummer voldoende is.
 

Laurens7119

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2018
Berichten
1
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Zaterdag 3 november had ik het idee om veronica inside van 2 november te bekijken. Ik was er snel klaar mee. Het geluid loopt 3 seconden voor het beeld aan. Vandaag weer geprobeerd hetzelfde. Ik heb het geprobeerd op de telefoon (android 8.1) en Ipad 2. Uitzending was op 2 november 20:30 kanaal 8.