• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Geluid niet synchroon in Go App met replay TV


remco1610

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2018
Berichten
1
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Sinds een tijdje heb ik met bekijken via de Go App problemen met het synchroon lopen van het geluid. Dit gebeurd alleen met replay tv. live uitzendingen gaan wel goed. Via een browser kijken is precies hetzelfde.

De App heb ik al opnieuw geïnstalleerd.

Wie weet hier een oplossing voor?
 

Viaforte

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2018
Berichten
4
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Al enige weken lopen beeld en geluid niet synchroon als ik replaytv kijk via de ziggoGO app, vooral bij Discovery Channel. Soms gaat het wel goed, maar meestal niet. Het geluid loopt netjes constant, maar het beeld is in de war: kleine stukjes opname worden herhaald en dan weer overgeslagen. Voorbeeld: opname van misfit garage maandag 7 mei om 8:20. App heb ik al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet. Het programma (misfit garage, dus) herstarten helpt ook niet. Exact hetzelfde gaat dan mis: exact dezelfde beelden worden op hetzelfde moment herhaald. Het geluid zelf blijft, zoals gezegd, keurig doorlopen. Het kan dus niet aan mijn wifiverbinding liggen, want dan zou de afwijking random moeten zijn, maar dat is hij niet. Het lijkt er op dat het aanbod is niet ok is. Kan ziggo hier wat aan doen? Het is heel ergerlijk.
 
Laatst bewerkt:

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
685
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ja, kijk hier eens naar @Webcare Ziggo. Start het programma dat Viaforte aangeeft, dan kan je het zelf constateren.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
968
Ik heb het zelf ook op mijn mobiel (Android) en een collega ook op zijn iPhone. Via de Mediabox XL en ZiggoGo.tv lijkt het wel goed te werken. Erg vreemd. Ik zet het door. :)

Groet,
David van Ziggo
 

brutusl

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
7
Ziggo
Alles in 1
Zelfde probleem met replay tv op mijn laptop.
Bijvoorbeeld de aflevering van Wheeler Dealers op Discovery channel van 11 mei om 03:40.
Geluid en beeld loopt totaal niet synchroon. Programma is gewoon niet te volgen.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
968
@brutusl Gebruik je de Windows 10 App of de browserversie?

Met Chrome werkt het hier namelijk wel goed op www.ziggogo.tv maar ik heb inderdaad sync-issues in de App (Android).
Als je toevallig nog meer voorbeelden bij de hand hebt hoor ik die graag.

Groet,
David van Ziggo
 

droopy34

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Dit gebeurt regelmatig, maar het lost meestal vanzelf weer op, maar is best irritant (IPhone en Ipad)
 

Viaforte

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2018
Berichten
4
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
@Webcare Ziggo. Is er al een reactie. Het probleem bestaat nog steeds.

@Droopy Dit probleem bestaat op mijn ipad app al weken, dus ik vertrouw er niet helemaal op dat het zichzelf oplost. Het lijkt een probleem met DiscoveryChannel te zijn. Of zijn er ook andere kanalen met problemen?
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
968
Ik zie vaker meldingen m.b.t. synchronisatie issues op Discovery Channel (Wheeler's Dealers wordt regelmatig genoemd). Inmiddels ligt het verzoek bij de juiste afdeling om er verder in te duiken en met een structurele oplossing te komen. Sorry voor het ongemak!

Groet,
Ben van Ziggo
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
685
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het gebeurt niet alleen bij Discovery Channel.

Ander goed voorbeeld: Rtl7, dinsdag 15 mei, 17.00 uur, Married with Children.

Na een paar minuten begint het geluid ongelijk te lopen.
Dit alles op een notebook met de windows 10 ZiggoGo app.
 
Laatst bewerkt: