theo D
Forum Gebruiker
- Berichten
- 29
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb een |Horizon media box en had AB problemen via dit forum en web Forum van Ziggo heb ik een nieuwe gekregen daarvoor dank na veel gepruts en diverse malen opnieuw doen werkt het spul nu weer de Horizon was geen probleem maar het koppelen aan de TV wilde maar niet lukken maar nu wel .
Goed probleem een opgelost nu heb ik ook een C! module van Smith in mijn TV zitten met kaart maar via de module heb ik nu GEEN zenders zichtbaar , dus Horizon uit via module kijken instellingen zenders opnieuw install en zoeken ja netwerk frequentie svp nu dat is 474.00 en ID is 5555 foutieve frequentie zegt ie steeds heb al gegoogeld maar vind verder niks ik zit in Ziggo gebied voorheen Home dus hij zoekt geen zenders bij overslaan zoekt ie wel maar slaat niks op heb al anderom ingevuld bij freq 555 nee niks hier begrijp ik even niks van.
Goed probleem een opgelost nu heb ik ook een C! module van Smith in mijn TV zitten met kaart maar via de module heb ik nu GEEN zenders zichtbaar , dus Horizon uit via module kijken instellingen zenders opnieuw install en zoeken ja netwerk frequentie svp nu dat is 474.00 en ID is 5555 foutieve frequentie zegt ie steeds heb al gegoogeld maar vind verder niks ik zit in Ziggo gebied voorheen Home dus hij zoekt geen zenders bij overslaan zoekt ie wel maar slaat niks op heb al anderom ingevuld bij freq 555 nee niks hier begrijp ik even niks van.
Laatst bewerkt: