Graag zou ik willen weten of er meer klachten zijn met de Ultra HD ontvangst met Netflix.
Films en series de eigenlijk 4K zijn daar niet meer in deze resolutie te bekijken heeft wel altijd gewerkt dit is al een paar weken zo Ziggo zelf al diversen keren benadert
maar geven niet thuis vinden het niet belangrijk genoeg en moet het zelf uit zoeken dus vandaar mijn vraag.{heb uren aan de telefoon geweest}
Het lijkt of het na de update 4.26 - 4.27 is gekomen.
Alles al geprobeerd fabriek reset modem reset ben al uren mee bezig geweest.
Op de tv werkt het wel maar op de next ging het veel beter omdat de afstandsbediening niet goed meer werkt van de tv.
ik vind het ook erg frustrerend dat Ziggo zelf geen actie wil ondernemen.
PS was als cases gemeld wordt niet terug gebeld..
Diagnose test op de Next is wel goed ook een tijdje niet goed geweest, snelheid is oke 500mb en staat bekabeld aangesloten
Films en series de eigenlijk 4K zijn daar niet meer in deze resolutie te bekijken heeft wel altijd gewerkt dit is al een paar weken zo Ziggo zelf al diversen keren benadert
maar geven niet thuis vinden het niet belangrijk genoeg en moet het zelf uit zoeken dus vandaar mijn vraag.{heb uren aan de telefoon geweest}
Het lijkt of het na de update 4.26 - 4.27 is gekomen.
Alles al geprobeerd fabriek reset modem reset ben al uren mee bezig geweest.
Op de tv werkt het wel maar op de next ging het veel beter omdat de afstandsbediening niet goed meer werkt van de tv.
ik vind het ook erg frustrerend dat Ziggo zelf geen actie wil ondernemen.
PS was als cases gemeld wordt niet terug gebeld..
Diagnose test op de Next is wel goed ook een tijdje niet goed geweest, snelheid is oke 500mb en staat bekabeld aangesloten