Geen Ultra HD meer op Media Box Next


aridulk

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2020
Berichten
2
Graag zou ik willen weten of er meer klachten zijn met de Ultra HD ontvangst met Netflix.
Films en series de eigenlijk 4K zijn daar niet meer in deze resolutie te bekijken heeft wel altijd gewerkt dit is al een paar weken zo Ziggo zelf al diversen keren benadert
maar geven niet thuis vinden het niet belangrijk genoeg en moet het zelf uit zoeken dus vandaar mijn vraag.{heb uren aan de telefoon geweest}
Het lijkt of het na de update 4.26 - 4.27 is gekomen.
Alles al geprobeerd fabriek reset modem reset ben al uren mee bezig geweest.
Op de tv werkt het wel maar op de next ging het veel beter omdat de afstandsbediening niet goed meer werkt van de tv.
ik vind het ook erg frustrerend dat Ziggo zelf geen actie wil ondernemen.
PS was als cases gemeld wordt niet terug gebeld..
Diagnose test op de Next is wel goed ook een tijdje niet goed geweest, snelheid is oke 500mb en staat bekabeld aangesloten
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.452
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Speelt dit probleem alleen met Netflix, of ook andere content op de Mediabox.
Er is niet zoveel om mee te testen, maar werkt Love Nature bijvoorbeeld wel goed in 4k?

Je Netflix abo is wel Premium, niet per ongeluk gedowngrade?

Beeld instelling van de Next al eens geprobeerd te switchen, eerst naar 1080p en dan terug naar 4k of automatisch.
 
Topicstarter
Topicstarter
A

aridulk

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2020
Berichten
2
Bedankt voor je reactie.
Nee het is niet gedowngraded ook al geprobeerd te switchen het werkt wel op tv en Nvidia Shield,dus ligt echt aan de Next als je een fabriek reset doet werkt het even weer goed YouTube werkt wel in 4K