Geen uitzending gemist meer...?

ziggogebruiker01

Forum Gebruiker
Berichten
294
Sinds vandaag krijg ik de volgende melding als ik interactieve TV (lees: uitzending gemist) wil kijken:

"iTV 112: Please update firmware of your device and try again"

Is er iets veranderd bij Ziggo? Waarom krijg Dit model decoder wordt in sommige BCC winkels nog gewoon verkocht voor een Eurootje of honderd dus zou leuk zxijn als Ziggo 'm nog ondersteunt.

P.S. Op deze Ziggo webpagina over de 5300c staat hoe je je firmware kunt updaten. Maar als ik dat doe dan is er geen update beschikbaar...
 
Ik heb een humax 5200 sinds gisteravond werkt de knop tvportal niet. Ik heb mijn modem gereset, wifi werkt wel gewoon. Ik hoop dat het een storing is, kan er verder niks over lezen ergens. En mijn humax is de enige bekabelde internet aansluiting die ik heb.
 
Hier werkt iTV gewoon op de humax 5200.
heb je de 5200 al eens uit en aangezet via de schakelaar achterop?
 
Ja, een paar dagen geleden zette ik mijn 5200 aan was beeld paars. Toen humax aan uit gezet op achterkant. Sindsdien geen tvgemist gekeken kijk het weinig. Gisteravond wilde ik het wel doen toen storing. Zojuist nogmaals schakelaar achterkant gedaan probleem blijft.
 
Mijn 5200 tvgemist doet het weer. Telefonisch contact gehad met kls ziggo en teruggezet naar fabrieksinstellingen. Wie dit leest, en gaat doen? Letop je favorietenlijst ben je kwijt. En harde schijf formatteren zorgt dat je al je opnamens kwijt bent. Ik heb dat bewust uitgevinkt en dat ging goed.
 
Sinds een paar weken (!) kan ik weer geen Uitzending Gemist of Media Portaal ("TV Portal") meer ontvangen met mijn Humax 5300c. Nog steeds geen software update beschikbaar, nog steeds wordt deze Decoder voor 100 Euro verkocht bij de BCC. Dit kan toch niet?

Meer mensen hier last van?
 
De humax 5300c wordt door Ziggo gewoon nog geleverd, dus hij zou het moeten doen. De meest recente software update is van 17 maart 2016. Als je kijkt in het menu onder instellingen, systeem en systeeminformatie, dan kun je de datum van opwaardering vinden. Er is geen recentere update dan maart 2016.
Uitzending gemist zou gewoon moeten werken, anders heb je waarschijnlijk verbindingsproblemen.
 
Verbindingsproblemen? Hmmmmm. De verbinding komt en gaat. Ligt dat aan mijn decoder of aan Ziggo? Ik heb in het verleden geen problemen gehad en als ik in het Menu v/d Decoder kijk dan is de kwaliteit v/h signaal 100%. Ik zal de Helpdesk eens bellen.
 
Terug
Bovenaan