bna.hoffer
Forum Gebruiker
- Berichten
- 8
Hoi
Ik heb afgelopen donderdag bij Ziggo een wifi booster gekocht. Netjes afgeleverd en de prijs zou via de maandelijkse incasso afgeschreven worden. Ik kreeg ook een mail daarover waarin stond u abonnement wordt aangepast. Ik heb mijn abonnement niet veranderd. Nu heb ik geen tv internet en telefoon meer. Helemaal geen signaal. Vanmorgen deed alles het nog prefect. Bij mij zitten alle stekkers goed. Modern gereset. Hoe kan dit?. Vrijdag komt er pas een monteur
Ik heb afgelopen donderdag bij Ziggo een wifi booster gekocht. Netjes afgeleverd en de prijs zou via de maandelijkse incasso afgeschreven worden. Ik kreeg ook een mail daarover waarin stond u abonnement wordt aangepast. Ik heb mijn abonnement niet veranderd. Nu heb ik geen tv internet en telefoon meer. Helemaal geen signaal. Vanmorgen deed alles het nog prefect. Bij mij zitten alle stekkers goed. Modern gereset. Hoe kan dit?. Vrijdag komt er pas een monteur