Geen support voor ouder ipads

D-Muk

Forum Gebruiker
Berichten
38
Ik gebruik nog de oude Horizon/Ziggo Go app, maar sinds eind februari of begin maart heb ik geen programma vernieuwingen meer ontvangen.
De 'Home' is weg en bij het mozaïek heb ik geen info meer wat er op dat moment uitgezonden wordt. Ik heb ook geen info meer op de TV/Replay.

Ook de Info wanneer je een zender aan het kijken bent is compleet leeg.

Wat is er aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
Waarom nu ineens die verandering? Het heeft jaren gewerkt.

Streaming werkt gewoon.

wat een onzin.

ipad2 werkt niet meer, maar en ipad3 is het geen probleem. Ze hebben dezelfde IOS..
 
Laatst bewerkt:
De iPad 2 en iPad 3 kunnen allebei maximaal tot iOS 9.3.5 aan (9.3.6 als je een versie met 3G hebt).

Je kunt een aantal zaken proberen:
- Herstart de iPad. Zeker bij zo'n oude die al lang geen nieuwe updates gehad heeft, kan het zijn dat er gewoon iets "vast" zit. Ik bedoel niet gewoon even op de aan uit knop duwen, maar helemaal herstarten, zodat het zwarte scherm met het Apple logo weer in beeld komt.
- Log uit uit de applicatie en daarna opnieuw in. Het kan zijn dat je met inloggen opnieuw een token krijgt of zoiets.
- Verwijder de applicatie en haal hem opnieuw op uit de Appstore.

Die laatste twee opties hebben wel een risico. Als Ziggo de app niet meer ondersteunt, dan kan het zijn dat je niet meer kunt inloggen. Als de App (vanwege zijn ouderdom) niet meer in de Appstore staat, dan kan het zijn dat je hem na verwijderen niet meer kan inladen.
 
Even een aanvulling op Angelo.

Maak eerst een backup van je iPad. Dan kun je altijd nog terug naar je backup mocht je bepaalde apps niet meer vinden.

Er zit nog steeds een verschil tussen de iPad 2 en de 3 ondanks dezelfde iOS. namelijke de hardware. de 3 iheeft bijv. snellere processor.

Daarbij kun je ook via de site ziggogo.tv inloggen en tv kijken
 
Ok bedankt voor de info.

Ik heb mijn ipad een volledige herstart gegeven (button+on/off tegelijk) dat had niet geholpen. Daarna eens gekeken hoeveel opslagruimte de app gebruikte en bleek iets van 49GB te zijn voor een 64GB ipad. Ziggogo app verwijdert en terug kunnen installeren aan de hand van mijn history van eerder geinstalleerde apps (Apple iCloud?), maar het blijft hetzelfde.

Heel klein voordeeltje hieraan is dat ik geen meldingen meer krijg of ik nog verder wil kijken na een bepaalde tijd. Kan nu dag en nacht door streamen :-)
 
Ja en nee eigenlijk. Ik heb nu mijn Android 9 telly nodig om te zien wat er uitgezonden wordt, want daar werkt alles gewoon. (Zelfs de horizon go app)
 
Terug
Bovenaan