• Welkom op het Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door klanten van Ziggo
    Registreer je direct en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies.

Geen signaal Quantis QE317 digitale radio

Vraag

Bugsxyz

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2021
Berichten
1
Als je 1 keer de "geen signaal" melding hebt gehad gaat hij niet automatisch opnieuw zoeken!!!
Na aanpassen van de bekabeling moet je helemaal terug naar fabrieksinstellingen om opnieuw te laten zoeken!
 

outnico

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2013
Berichten
1
op de afbeeldingen van de ontvanger in dit forum zijn de in en uitgangen voor het signaal verwisseld.
In werkelijkheid zit op mijn qe317 de ingang (in) links en de uitgang (out) rechts
 

J. C.

Forum Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2021
Berichten
3
Mijn qe317 bleek gewoon stuk. Teruggestuurd en en nieuwe gekocht en deze bleek perfect. Nu nog wachten op geld retour maar zal wel goed komen .
 

TheGrouch

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Berichten
4.876
Internet
  1. T-Mobile
Digitale Televisie
  1. Ziggo
op de afbeeldingen van de ontvanger in dit forum zijn de in en uitgangen voor het signaal verwisseld.
In werkelijkheid zit op mijn qe317 de ingang (in) links en de uitgang (out) rechts
Als je naar de achterkant kijkt is de ingang wel degelijk de rechteraansluiting en de (doorlus)uitgang de linkeraansluiting.
Precies zoals op de afbeeldingen staat.
Als je die andersom gebruikt dan krijg je "geen signaal"
 

Bauke

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2021
Berichten
1
Ruim een week geleden de QE317 met dubbele tv splitter bij Ziggo gekocht. Dus de kabel niet doorgelust. Werkte meteen perfect, een weel lang. Sinds een dag of drie vallen de zenders regelmatig een seconde uit. De bekabeling is nieuw en er is ns de eerste week niets veranderd. Mijn eerste idee was dat er onderhoud werd gepleegd door Ziggo, maar dat is niet op hun site te vinden. Hebben meer gebruikers last van dit euvel?
 

tichel

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
1.876
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
qe317.png

Opmerking: de doorlusfunctie gebruiken
Als u een tv-toestel of tv-ontvanger wilt aansluiten op het kabelsignaal,
gebruikt u nog een antennekabel en verbindt u de ANT OUT (7) -aansluiting met uw tv.

BELANGRIJK: Voor deze functie mag de radiotuner niet zijn losgekoppeld van de voeding.
 
Laatst bewerkt:

Wim Schruijer

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2021
Berichten
2
Alles is aangesloten door een Ziggo monteur.
Alles werkt perfect, behalve de Quantis qe317. Deze valt steeds weg voor enkele seconden.
Het display zegt dan: Geen signaal.
Kan Ziggo mijn signaal verbeteren?
 

Wim Schruijer

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2021
Berichten
2
Ruim een week geleden de QE317 met dubbele tv splitter bij Ziggo gekocht. Dus de kabel niet doorgelust. Werkte meteen perfect, een weel lang. Sinds een dag of drie vallen de zenders regelmatig een seconde uit. De bekabeling is nieuw en er is ns de eerste week niets veranderd. Mijn eerste idee was dat er onderhoud werd gepleegd door Ziggo, maar dat is niet op hun site te vinden. Hebben meer gebruikers last van dit euvel?
Ik ook
 

J. C.

Forum Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2021
Berichten
3
Neem van mij aan als je het bericht " geen signaal " ontvangt en je hebt alles geprobeerd zoals een directe aansluiting enz. het kastje (quantis) gewoon niet goed is. Gewoon terugsturen en een nieuwe kopen. Echt alles komt goed, terugbetaling enz.. Heeft mij helaas 3 weken gekost. Ik ben 81 jaar dus bij Ziggo wisten zij al direct waar de (ouwe) schoen wrong.
Cte