Geen signaal door werkzaamheden

Internet heb ik via VDSL 2. Alles onderbrengen bij één leverancier heeft zo zijn nadelen. Bij een storing of probleem heb je helemaal niets meer. Risico spreiding dus.

Ik heb ook Ziggo Go, maar op een tablet, laptop of PC is toch niet hetzelfde als kijken op mijn grote OLED LG :-)
Nu kan ik wel mijn tablet of laptop koppelen aan mijn TV, maar dat hoeft allemaal niet meer, want de dame met wie ik vanochtend heb gechat heeft woord gehouden!
Vanmiddag belde ze mij dat een monteur onderweg was.

En ja hoor: "Mijn" kabel in de straatkast bleek niet meer aangesloten.
Nu weer wel en kan ik volop TV kijken :-)

De monteur heeft gelijk de aansluitdoos in huis vernieuwd, omdat die nog met een splitter voor TV en analoge radio was uitgevoerd.

De eerste twee dames met wie ik heb gechat en gebeld zeiden niets te kunnen doen tot vrijdag 17.00 uur vanwege "werkzaamheden" die dan pas worden afgerond.
De dame met wie ik vandaag heb gechat had wel gelijk door dat wachten tot vrijdag en dan pas actie ondernemen niet erg service gericht was. En dat ze geregeld heeft dat er met spoed een monteur kwam (ipv dinsdag volgens de planning), ben ik haar ook dankbaar voor.

Duim omhoog voor Sietske!
 
Laatst bewerkt:
Klachtenformulier ingevuld:

Geachte Mevrouw, Mijnheer,

Van dinsdag ochtend 26 oktober tot en met donderdagmiddag 28 oktober heb ik door een fout van een Ziggo-monteur geen TV signaal in huis gehad.
Mijn kabel in de straatkast was vanwege "werkzaamheden" losgenomen en niet meer aangesloten.
Er was drie maal contact nodig via telefoon en chat om eindelijk een dame (S.) te treffen die mijn probleem serieus nam en regelde dat ik zo snel mogelijk weer werd aangesloten.
Volgens de storingspagina waren er "werkzaamheden" op mijn postcode van maandagochtend tot en met vrijdag tot 17.00 uur. De eerste twee dames die ik trof met bellen en chatten zeiden niets te kunnen doen tot vrijdag 17.00 uur, omdat de werkzaamheden nog niet waren afgerond. Belachelijk! Wat een slechte service. Uiteindelijk heeft me dit, inclusief het begeleiden van de monteur, uren gekost om weer gewoon TV te kunnen kijken.
Ik verzoek u daarom ook om compensatie.
 
Veel succes ermee. Maar zoals je zelf toegeeft had je in principe wel kunnen kijken.
Ik heb ook Ziggo Go, maar op een tablet, laptop of PC is toch niet hetzelfde als kijken op mijn grote OLED LG :-) Nu kan ik wel mijn tablet of laptop koppelen aan mijn TV, maar dat hoeft allemaal niet meer, want de dame met wie ik vanochtend heb gechat heeft woord gehouden!
vergoedingen:

UitvalCompensatie
0 tot 12 uurGeen compensatie
12 tot 24 uur1/30e deel
24 tot 48 uur2/30e deel
Een week7/30e deel
Een maand30/30e deel
 
Laatst bewerkt:
Veel succes ermee. Maar zoals je zelf toegeeft had je in principe wel kunnen kijken.

Niet de zaak omdraaien, alsof het mijn schuld is dat ik geen TV signaal meer had!

Ik betaal voor een dienst die door een fout van een Ziggo medewerker werd onderbroken.
Daar staat compensatie voor.

Het gaat mij niet om die paar euro's, maar vooral om het feit dat ik onnodig aan het lijntje werd gehouden door een tweetal helpdeskmedewerksters.
Dit heeft mij uren gekost met chatten, bellen, in de wacht staan en thuis moeten blijven voor de uiteindelijke reparatie die er alleen maar kwam door mijn vasthoudendheid. Ik kan mijn tijd wel beter besteden.
 
Terug
Bovenaan