Geen signaal door werkzaamheden

Kan allemaal, maar de helpdesk zegt niets te kunnen doen tot vrijdag 17.00 uur.
Webcare reageert ook niet meer op mijn vragen.
 
Kan allemaal, maar de helpdesk zegt niets te kunnen doen tot vrijdag 17.00 uur.
Webcare reageert ook niet meer op mijn vragen.
Ik woon ook in Nieuwegein en ik had ook geen signaal toevallig zag ik een monteur die bezig was .
In de straatkast en die constateerde dat mijn aansluiting de overige klanten stoorde en daarom mijn aansluiting had losgekoppeld zonder het mij te melden .
Hij is toen met mij mee gelopen en heeft een filter in mijn huis geplaatst en weer aangesloten.
Nu werkt alles weer goed.
De monteur die uit Aalsmeer kwam vertelde mij dat ze alle straatkasten aan het controleren waren in Nieuwegein.
Ik had ook eerst de helpdesk gebeld die konden mij in eerste instantie ook niet vertellen wat er aan de hand was.
 
Zou zeker proberen voor vrijdag 17 uur alles in het werk te zetten. Mijn zus heeft dit ook eens gehad na werkzaamheden. Men had toen ook de verkeerde aansluiting in de kast gemaakt. Kon men toen bij Ziggo zelf ook zien omdat ze het modem niet konden uitlezen. Dat is bij alleen TV wel lastig denk ik.
 
Na opnieuw een chat-sessie met Ziggo te hebben gehad is er nu een monteur ingeschakeld.
Deze kan pas op dinsdagmiddag 2 november worden ingepland.
Misschien eerder, dan word ik daarover gebeld.
 
Ziggo kon inderdaad op afstand niets zien op mijn aansluiting met alleen een TV met CI+ kaart.
Maar dat kan ook omdat de kabel in de straatkast wellicht niet is aangesloten....
 
Terug
Bovenaan