Geen signaal door werkzaamheden

hsdejong

Forum Gebruiker
Berichten
15
Ik zit inmiddels meer dan 24 uur zonder TV-signaal van Ziggo.
Volgens de storingspagina op de Ziggo website:
“Op dit moment worden er werkzaamheden uitgevoerd waardoor je mogelijk geen gebruik kunt maken van je dienst(en) van Ziggo.” Verwachte oplostijd Vrijdag 29-10 om 17:00” (het is nu woensdag)."

Mijn buren hebben gisteren een korte signaalonderbreking gehad, maar daarna werkte alles weer als vanouds.
Bellen en chatten met de helpdesk leverde op dat ze bij een werkzaamheden-melding niets voor me kunnen doen. Ik moet wachten tot vrijdag vijf uur en hopen dat de werkzaamheden eerder zijn afgerond.

Ik heb daar echter geen vertrouwen in. Ik denk dat Ziggo na werkzaamheden heeft vergeten om mijn aansluiting te activeren of vergeten heeft mijn kabel in het straatkastje weer aan te sluiten.

Hoe kom ik voorbij de eerstelijns helpdesk om Ziggo alsnog actie te laten ondernemen, zodat ik niet tot vrijdagavond hoef te wachten en dan te moeten bellen omdat mijn aansluiting nog steeds geen signaal geeft?
 
Morgenochtend ff rondfietsen..lopen..zie je die jongens aan het werk..geef aan dat je geen tv beeld hebt. Er zal vast iemand willen helpen. Toevallig in de buurt van losser?
 
Ik heb niemand op straat of in de buurt gezien.
Maar ik kan het morgen altijd proberen.

Van Webcare krijg ik het advies om contact op te nemen met de helpdesk, omdat ze niet meer aanwezig zijn, waarmee het cirkeltje weer rond is.

Zucht....
 
Derde dag zonder TV-signaal van Ziggo.
Niemand van Ziggo in de buurt gezien.

Wat voor soort werkzaamheden worden er uitgevoerd die er voor zorgen dat mijn buren, die op hetzelfde straatkastje zijn aangesloten, wel TV-signaal hebben en ik niet?
 
Terug
Bovenaan