Ik zit inmiddels meer dan 24 uur zonder TV-signaal van Ziggo.
Volgens de storingspagina op de Ziggo website:
“Op dit moment worden er werkzaamheden uitgevoerd waardoor je mogelijk geen gebruik kunt maken van je dienst(en) van Ziggo.” Verwachte oplostijd Vrijdag 29-10 om 17:00” (het is nu woensdag)."
Mijn buren hebben gisteren een korte signaalonderbreking gehad, maar daarna werkte alles weer als vanouds.
Bellen en chatten met de helpdesk leverde op dat ze bij een werkzaamheden-melding niets voor me kunnen doen. Ik moet wachten tot vrijdag vijf uur en hopen dat de werkzaamheden eerder zijn afgerond.
Ik heb daar echter geen vertrouwen in. Ik denk dat Ziggo na werkzaamheden heeft vergeten om mijn aansluiting te activeren of vergeten heeft mijn kabel in het straatkastje weer aan te sluiten.
Hoe kom ik voorbij de eerstelijns helpdesk om Ziggo alsnog actie te laten ondernemen, zodat ik niet tot vrijdagavond hoef te wachten en dan te moeten bellen omdat mijn aansluiting nog steeds geen signaal geeft?
Volgens de storingspagina op de Ziggo website:
“Op dit moment worden er werkzaamheden uitgevoerd waardoor je mogelijk geen gebruik kunt maken van je dienst(en) van Ziggo.” Verwachte oplostijd Vrijdag 29-10 om 17:00” (het is nu woensdag)."
Mijn buren hebben gisteren een korte signaalonderbreking gehad, maar daarna werkte alles weer als vanouds.
Bellen en chatten met de helpdesk leverde op dat ze bij een werkzaamheden-melding niets voor me kunnen doen. Ik moet wachten tot vrijdag vijf uur en hopen dat de werkzaamheden eerder zijn afgerond.
Ik heb daar echter geen vertrouwen in. Ik denk dat Ziggo na werkzaamheden heeft vergeten om mijn aansluiting te activeren of vergeten heeft mijn kabel in het straatkastje weer aan te sluiten.
Hoe kom ik voorbij de eerstelijns helpdesk om Ziggo alsnog actie te laten ondernemen, zodat ik niet tot vrijdagavond hoef te wachten en dan te moeten bellen omdat mijn aansluiting nog steeds geen signaal geeft?