Geen ondertiteling tijdens opnemen

Eerst 26 augustus, nu 28 augustus, dus elke medewerker van Ziggo heeft een andere release datum.
Als ik morgen de helpdesk zou bellen word het waarschijnlijk 32 septober of 96 oktember. :o:knuppel:
En de een zegt dat het beeldkwaliteit issue word opgelost en de ander zegt het ondertiteling probleem.
Dus als je belt en een probleem voorlegt aan de helpdesk word dat met de update van volgende week opgelost, maakt niet uit welk probleem dat is.
 
Laatst bewerkt:
Wat je bij de helpdesk ook aankaart, na de standaard vragen als " zit de stekker erin" en " heb je de goede kabeltjes gebruikt " krijg je het standaard antwoord "wordt middels update opgelost" waneer deze update dan te verwachten is wordt er helaas nooit bijgezegd.
 
Intussen is 26 augustus, maar ook 28 augustus voorbij en zie ik dat mijn vrouw bij mijn dochter tv gaat zitten te kijken omdat de ondertiteling van opgenomen programma's bij de tv van mijn dochter wel verschijnt. Mijn vrouw vraagt mij waarom IK het niet op kan lossen. Als ik haar zeg dat het komt omdat mijn dochter KPN heeft dan zegt ze morgen Ziggo op en zegt ze dat ZIJ het heeft opgelost.
 
Je vrouw tilt er wellicht een beetje te zwaar aan. Natuurlijk is het ontbreken van ondertiteling op een paar zenders (bv 132) vervelend en ik heb daar ook last van. Dat gezegd hebbende ben ik over het algemeen genomen blij met de Next. Na 7+ jaar de Horizonbox die ik vanaf het begin had en nooit heb omgewisseld is bv de snelheid waarmee tussen de zenders word gescrolt een verademing om nog maar niet te spreken over het minimale stroomverbruik ten opzichte van de HorizonBox. Maar goed, ik hoop dat het wel een keer opgelost word .
 
"Je vrouw tilt er wellicht een beetje te zwaar aan. ", wat is dat nou voor rare opmerking? U en Ziggo heeft geen LAST van het ontbreken van ondertiteling voor slechthorenden omdat UW oren en de oren van de medewerkers van Ziggo wellicht goed zijn, maar op deze aarde zijn mensen waar het gehoor slecht is zodat zij ondertiteling aanzetten. Derhalve heb ik gekeken of dat allemaal werkte toen de Next werd aangeboden en dat werkte. Niet wetend dat die functionaliteit later zou wegvallen heb ik de Horizon terug gezonden, iets waar ik nu spijt van heb. Dat U daar geen last van heeft betekent dat u alleen maar aan uzelf denkt.
 
Terug
Bovenaan