• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Geen ondertiteling tijdens opnemen


Topicstarter
Topicstarter
totaal

totaal

Product Tester
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
10.421
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik snap de reactie van piente ook niet helemaal, ook omdat de mensen van Ziggo die hier reageren andere mensen zijn dan die daat werkelijk het probleem oplossen.
Als ze klantvriendelijk willen zijn en service willen leveren, moeten ze juist hier reageren.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
6.474
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Die reactie komt voort uit ervaring zoals het bij mij met de helpdesk gaat op mijn werk. Het beantwoorden van vragen kost weer tijd juist om anderen te helpen met de oplossingen cq verstoringen te verhelpen.
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.536
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Maar er is werkelijk niemand bij de helpdesk bezig om dit probleem daadwerkelijk op te lossen.
Die medewerkers zitten aan de telefoon om klanten te woord te staan.
Niet om soft- of hardware problemen op te lossen.
 

xray79

Product Tester
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
832
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Bij Ziggo zijn de helpdeskmedewerkers echt geen software ontwikkelaars. Als de helpdesk ook de (2e en 3e lijns) problemen moet oplossen is er wel iets mis met de organisatie van die helpdesk tenzij ze hiervoor echt uitgeplant worden. Dit soort problemen mogen echt wel duidelijker gecommuniceerd worden naar klanten toe en eventueel met uitleg van prioriteiten van bestaande bugs en een verwachte oplostijd. Ik weet dat dit niet altijd mogelijk is maar een schatting kan soms wel en de prio aangeven ook.
Communicatie en transparantie, voor zover je dat als bedrijf kan geven, zijn imo erg belangrijk.
 

JohnX

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
228
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Ik vraag me af: als het ondertitelingsprobleem straks is opgelost, moet ik dan alles opnieuw opnemen, of wordt de ondertiteling er bij de opnames automagisch ondergeplakt.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.573
Toch wel schattig dat iemand denkt dat de helpdesk/klantenservice überhaupt iets met het ontwikkelteam te maken heeft... zij die de telefoon opnemen vs. zij die zich terugtrekken op die afdeling in een booth met alle apparatuur aanwezig en daar brainstormen hoe ze die box verder kunnen verneuken!

So sweet :)
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
6.474
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Niet de reguliere helpdesk.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.573
Welke dan? Webcare? Da’s niet meer zoals vroeger, toen er nog echte webcare was. Nu zijn het gewoon veredelde helpdeskmedewerkers. Anyway... blijft schattig.

Wordt tijd dat er weer eens wat testers naar Ziggo gaan... kunnen ze zien hoe het werkt en niets zoals men denkt dat het gaat. Nee, ik hoef niet ;)
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
6.474
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dan heb ik geluk met de helpdesk bij mij op het werk die duiken er wel in om zaken op te lossen ook door programma's aan te passen cq erin te duiken. En indien nodig komen ze ook nog eens ter plaatse. Maar meer vanwege de specifieke software.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.573
Da's toch heel wat anders... anyway, misschien eens wat meer in die toko (Ziggo) verdiepen @piente. Fact-checking :)

In het andere nieuws... dit topic loopt al sinds 7 augustus 2019. Het is toch te schandalig voor woorden dat er geen openbare reactie vanuit Ziggo aanwezig is. En dat noemen ze dan 'hoge prioriteit'!
 
Laatst bewerkt: