• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Geen ondertiteling tijdens opnemen


twigger

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
2.099
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Eerst 26 augustus, nu 28 augustus, dus elke medewerker van ziggo heeft een andere release datum.
Als ik morgen de helpdesk zou bellen word het waarschijnlijk 32 septober of 96 oktember. :o:knuppel:
En de een zegt dat het beeldkwaliteit issue word opgelost en de ander zegt het ondertiteling probleem.
Dus als je belt en een probleem voorlegt aan de helpdesk word dat met de update van volgende week opgelost, maakt niet uit welk probleem dat is.
 
Laatst bewerkt:

The Fons

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2017
Berichten
87
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Wat je bij de helpdesk ook aankaart, na de standaard vragen als " zit de stekker erin" en " heb je de goede kabeltjes gebruikt " krijg je het standaard antwoord "wordt middels update opgelost" waneer deze update dan te verwachten is wordt er helaas nooit bijgezegd.
 

robjanssen

Product Tester
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
6.133
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen!
 

jopiojopio

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2017
Berichten
9
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Intussen is 26 augustus, maar ook 28 augustus voorbij en zie ik dat mijn vrouw bij mijn dochter tv gaat zitten te kijken omdat de ondertiteling van opgenomen programma's bij de tv van mijn dochter wel verschijnt. Mijn vrouw vraagt mij waarom IK het niet op kan lossen. Als ik haar zeg dat het komt omdat mijn dochter KPN heeft dan zegt ze morgen Ziggo op en zegt ze dat ZIJ het heeft opgelost.
 

joopata

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2004
Berichten
777
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je vrouw tilt er wellicht een beetje te zwaar aan. Natuurlijk is het ontbreken van ondertiteling op een paar zenders (bv 132) vervelend en ik heb daar ook last van. Dat gezegd hebbende ben ik over het algemeen genomen blij met de Next. Na 7+ jaar de Horizonbox die ik vanaf het begin had en nooit heb omgewisseld is bv de snelheid waarmee tussen de zenders word gescrolt een verademing om nog maar niet te spreken over het minimale stroomverbruik ten opzichte van de HorizonBox. Maar goed, ik hoop dat het wel een keer opgelost word .
 

jopiojopio

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2017
Berichten
9
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
"Je vrouw tilt er wellicht een beetje te zwaar aan. ", wat is dat nou voor rare opmerking? U en Ziggo heeft geen LAST van het ontbreken van ondertiteling voor slechthorenden omdat UW oren en de oren van de medewerkers van Ziggo wellicht goed zijn, maar op deze aarde zijn mensen waar het gehoor slecht is zodat zij ondertiteling aanzetten. Derhalve heb ik gekeken of dat allemaal werkte toen de Next werd aangeboden en dat werkte. Niet wetend dat die functionaliteit later zou wegvallen heb ik de Horizon terug gezonden, iets waar ik nu spijt van heb. Dat U daar geen last van heeft betekent dat u alleen maar aan uzelf denkt.