• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Geen ondertiteling tijdens opnemen


Topicstarter
Topicstarter
totaal

totaal

Product Tester
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
10.421
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik snap niet waarvoor dit zolang moet duren eer het opgelost kan worden? Ook omdat het probleem al bekend is bij Ziggo.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.377
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Zojuist wat oude opnames gechecked, nu plots weer ondertitels erbij, Ziggo is er toch mee bezig ;)
 

JohnX

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
228
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Inderdaad, zeg. Alleen oude. Bij terugkijken nog geen ott. Zal wel goed komen.
 

drabbe

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
99
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik heb de mediabox xl dit weekend gekregen. De ondertiteling voor slechthorenden staat aan en werkt prima.
Gisteren de slimste mens opgenomen, helaas krijg geen ondertiteling in beeld. Is dit normaal?
 
Topicstarter
Topicstarter
totaal

totaal

Product Tester
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
10.421
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik had ook heel even weer ondertiteling, maar nu niet meer.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.377
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Lijkt me toch onderhand meer een serverprobleem dan een softwareprobleem......……..
 

joopata

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2004
Berichten
778
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Bij mij is het nog steeds niet goed.Voorbeeld, ik keek gisteren een prog op Reality tv op kanaal 132 en nam het ook gelijk op. De ondertiteling werkte prima. Maar tijdens het afspelen van de opname is er toch geen ondertiteling te zien terwijl dat dus duidelijk wel meegezonden werd. Ach, zal wel goed komen en ben voor de rest echt heel tevreden met de Next. Er zijn (soms) meerdere kanalen waar de ondertiteling tijdens afspelen opname ontbreekt.
@foutjes.
 
Laatst bewerkt:

Petjans

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2011
Berichten
6
Volgens Ziggo zal dit probleem, middels een software-update van de Next, op 28 augustus worden opgelost.