• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Geen on Demand, geen Replay, geen storingspagina van ziggo.


rob1954

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2017
Berichten
213
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Vergoeding voor de storing wordt een maand later uitbetaald, krijg ik net via de mail door van Ziggo.....

Wordt nu verrekend met de faktuur van november.
 

robjanssen

Product Tester
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
5.244
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hier ook hetzelfde bericht gehad.
Als het nu een prijs verhoging zou zijn, dan was het denk ik wel in 1x goed gegaan bij Ziggo. ;)
 

intel

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
Berichten
2.342
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
De vergoeding die automatisch ontvangt na het invullen van de website ging ook alleen over VOD storing. Echter vergoeden wij 1/30 per dag van het gehele abonnementsbedrag, dus omvat eigenlijk een vergoeding voor je gehele abonnement.

Mocht er nog steeds onduidelijkheid zijn, stuur dan even een PB met een link naar dit topic, plus je postcode en huisnummer, dan nemen we het samen verder met je door!

Groet,
Leroy van Ziggo
is all opgelost
 

janos

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
492
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Geen interactieve TV. Wel internet. Geen storingsmelding. Meer mensen last van.
Stappenplan doorlopen geen succes.
Krijg melding iTV_003.
Modem reset geen verbetering.
 
Laatst bewerkt:

janos

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
492
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Niemand een idee, storing is er nog steeds.
 

polypenko

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2009
Berichten
74
Ik krijg foutmelding ITV-004 geen netwerk.

Ik heb via het menu de Lan gecontroleerd die staat goed, en vaak daarna werkt bij mij Ziggo on Demand weer wel.

Maar vaak weekt het dus bij mij ook niet goed.
 
Laatst bewerkt:

janos

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
492
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Na contact helpdesk probleem bij mij opgelost, op hun advies TV op fabrieksinstellingen gezet en daarna alles opnieuw ingesteld.
hierna geen foutmelding meer.
:):):)
 

polypenko

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2009
Berichten
74
Ik heb al div fabrieksresets gedaan, de eene keer werkt het wel en dan weer niet.

Weet dus niet of het daadwerkelijk door de Humax 5200c komt of door het bedraad netwerk / Ubee Ziggo modem.