• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Geen on Demand, geen Replay, geen storingspagina van ziggo.


BartV

Product Tester
Lid geworden
11 okt 2012
Berichten
448
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik vandaag ook. Gewoon afwachten dus. 3 van 30 dagen: 10% van m'n maandbedrag.
Zet niet echt zoden aan de dijk, maar als iedereen er om vraagt, houden we Ziggo misschien wel een beetje beter bij de les. :)
 

oneapi

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
2.581
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hier nu ook :yes:
 

intel

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
Berichten
2.342
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
vandaag ook vergoeding ontvangen pffffff
De vergoeding is voor u: € 4,09
De compensatievergoeding is berekend volgens onze Algemene voorwaarden: Heeft u een maandabonnement en duurt de storing 12 tot 24 uur, dan compenseren we tenminste een dertigste deel van de maandkosten. Bij elke 24 uur die de storing voortduurt, loopt de vergoeding op met een dertigste
 

rob1954

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2017
Berichten
213
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat je abonnementsgeld per maand rond de 40,90 is?
 

intel

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
Berichten
2.342
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat je abonnementsgeld per maand rond de 40,90 is?
ja klopt zie het nu ook was aanbieding als ik maar bij hun bleef
was nog in de war met oude abo maar goed van je ze vergoeden dan alleen tv dus niet dat je ook paar dagen geen telefoon had terwijl ik dat ook door gegeven heb maar bedankt voor het meedenken
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
936
ze vergoeden dan alleen tv dus niet dat je ook paar dagen geen telefoon
De vergoeding die automatisch ontvangt na het invullen van de website ging ook alleen over VOD storing. Echter vergoeden wij 1/30 per dag van het gehele abonnementsbedrag, dus omvat eigenlijk een vergoeding voor je gehele abonnement.

Mocht er nog steeds onduidelijkheid zijn, stuur dan even een PB met een link naar dit topic, plus je postcode en huisnummer, dan nemen we het samen verder met je door!

Groet,
Leroy van Ziggo
 

GoodWatch

Product Tester
Lid geworden
2 feb 2007
Berichten
271
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Voor particulieren (de meesten van ons) is het lastig daadwerkelijk geleden schade aan te tonen. Heb je een webwinkel die volledig afhankelijk is van 100% bereikbaarheid dan ligt dat waarschijnlijk iets anders. De toevoeging hierboven dat 'het een vergoeding voor het gehele abonnement is' vind ik zelf een beetje flauw. Het wekt de suggestie dat Ziggo een zeer genereus gebaar doet. Niet persoonlijk bedoeld richting de Webcare medewerker overigens. Voor mij is het geheel uitvallen van mijn Internetverbinding of TV voorziening veel vervelender dan VOD of telefonie (er is nog mobiel).
 

xray79

Product Tester
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
699
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Voor particulieren (de meesten van ons) is het lastig daadwerkelijk geleden schade aan te tonen. Heb je een webwinkel die volledig afhankelijk is van 100% bereikbaarheid dan ligt dat waarschijnlijk iets anders. De toevoeging hierboven dat 'het een vergoeding voor het gehele abonnement is' vind ik zelf een beetje flauw. Het wekt de suggestie dat Ziggo een zeer genereus gebaar doet. Niet persoonlijk bedoeld richting de Webcare medewerker overigens. Voor mij is het geheel uitvallen van mijn Internetverbinding of TV voorziening veel vervelender dan VOD of telefonie (er is nog mobiel).
Klopt dat het voor particulieren niet aantoonbaar is wat de schade is. Vandaar dat je een deel over het abbo krijgt. Heb je ook geen onduidelijkheid. Niks genereus aan is gewoon duidelijk van tevoren wat je evt. terug krijgt.
Als je 100% dekking wilt hebben zul je een ADSL of glasvezelkabel als backup moeten afsluiten. Maar mobiel kun je ook internet op en voor particulieren veel te duur als backup gok ik.