Geen netwerkverbinding Mediabox XL (Horizon)

karel68

Forum Gebruiker
Berichten
122
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Vorige week kon ik geen opnames van afstand meer instellen, thuisgekomen bleek replay TV ook niet meer te werken.
Box herstart, maar geen resultaat.

Ziggo gebeld en bleek er een storing te zijn, storing is inmiddels verholpen en nog steeds offline.
Factory reset gedaan en dan komt die helemaal niet meer up. Fout 1010.

Wederom gebeld met Ziggo en heb niet de illusie dat deze storing opgelost gaat worden.
Dus maar eieren voor mijn geld gekozen en stuur die Next maar af, betaal ik die administratiekosten wel.

Kan wel doordrammen en zorg dat die Horizon weer gaat werken, komt er een monteur langs die niets kan vinden. Vrije dag is duurder dan 20 Euro.

Jammer dat het zo moet en kan niet wachten op de dag dat hier glasvezel ligt :-)
 
Dus, de oplossing in jouw geval was, neem de Next, en je moet zelf dokken?
ik zou dit ff melden aan @Webcare Ziggo , lijkt me sterk dat je dan die 19.95 moet betalen ;)
 
Dus, de oplossing in jouw geval was, neem de Next, en je moet zelf dokken?
ik zou dit ff melden aan @Webcare Ziggo , lijkt me sterk dat je dan die 19.95 moet betalen ;)

Next heb ik zelf voorgesteld omdat ik niet de indruk heb dat het probleem opgelost gaat worden.
Die 2 tientjes neem ik maar voor lief.

@Webcare Ziggo
Lees je mee?
 
Voor die 2 tientjes krijg je wel gratis nieuwe frustraties, wat let je :)
 
Op zich heeft Ziggo de zaken wel goed voor elkaar.
Probleemoplossing is wel een probleem.

Geen technische mensen om het op te lossen.

In eerste instantie had ik ook de intentie om het Horizon probleem op te laten lossen.
Gaat niet lukken volgens mij, dus dan maar een Next en betaal ik daarvoor wel bij.
 
Goedemorgen Karel en Franz, sorry voor de ietwat late reactie. We lezen zeker mee, maar zijn in het weekend helaas wat minder actief.

@karel, het spijt me ontzettend dat je ineens tegen problemen aanliep met je Mediabox XL vanwege een lopende storing. Een storing in ons netwerk kan inderdaad zorgen voor problemen met de interactieve diensten van je mediabox waardoor Replay TV en bijvoorbeeld On Demand het niet meer doen. Uiteraard moeten al die diensten het weer gaan doen zodra de storing volledig is opgelost, en ik begrijp dat dit helaas niet het geval was :(

Met het oplossen van een dergelijke foutcode (1010) helpen we natuurlijk graag, en dat ligt ook 'gewoon' binnen onze (technische) mogelijkheden. Uit je bericht maak ik echter op dat je reeds een nieuwe Mediabox Next bij ons besteld hebt en dat die al onderweg is, misschien heb je hem zelfs al in huis! Ik hoop van harte dat deze het naar volle tevredenheid doet en dat het installeren appeltje-eitje is.

Aan de eenmalige activatiekosten à € 19,95 kan ik jammer genoeg niets doen, dat spijt me zeer. Natuurlijk hoop ik wel dat het dit achteraf meer dan waard bleek te zijn en dat je de nieuwe Next als een enorme vooruitgang ziet ten opzichte van je vorige mediabox!

Bij verdere vragen en/of opmerkingen horen we het natuurlijk graag!

Groet,
Webcare Ziggo
 
Next is ondertussen geleverd en wat een verademing tov de Mediabox XL.

Vind het alleen jammer dat ik in feite gedwongen ben om deze box te nemen dmv de niet opgeloste1010 storing, vanmiddag nog even geprobeerd en nog steeds niks op de Mediabox XL.

Juridisch / politiek gezien kan Ziggo haar handjes in onschuld wassen, waren immers bereid om een monteur te sturen.
Of die het probleem had kunnen oplossen zullen we nooit weten.

Het zou Ziggo sieren om alle huidige Mediabox XL gebruikers een goed aanbod te doen ipv administratiekosten en nieuw contract aan te smeren.

Just my 2 cents
 
Terug
Bovenaan