• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Geen netwerkverbinding Mediabox XL (Horizon)


karel68

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2013
Berichten
32
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Vorige week kon ik geen opnames van afstand meer instellen, thuisgekomen bleek replay TV ook niet meer te werken.
Box herstart, maar geen resultaat.

Ziggo gebeld en bleek er een storing te zijn, storing is inmiddels verholpen en nog steeds offline.
Factory reset gedaan en dan komt die helemaal niet meer up. Fout 1010.

Wederom gebeld met Ziggo en heb niet de illusie dat deze storing opgelost gaat worden.
Dus maar eieren voor mijn geld gekozen en stuur die Next maar af, betaal ik die administratiekosten wel.

Kan wel doordrammen en zorg dat die Horizon weer gaat werken, komt er een monteur langs die niets kan vinden. Vrije dag is duurder dan 20 Euro.

Jammer dat het zo moet en kan niet wachten op de dag dat hier glasvezel ligt :-)
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.325
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dus, de oplossing in jouw geval was, neem de Next, en je moet zelf dokken?
ik zou dit ff melden aan @Webcare Ziggo , lijkt me sterk dat je dan die 19.95 moet betalen ;)
 
Topicstarter
Topicstarter
K

karel68

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2013
Berichten
32
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dus, de oplossing in jouw geval was, neem de Next, en je moet zelf dokken?
ik zou dit ff melden aan @Webcare Ziggo , lijkt me sterk dat je dan die 19.95 moet betalen ;)
Next heb ik zelf voorgesteld omdat ik niet de indruk heb dat het probleem opgelost gaat worden.
Die 2 tientjes neem ik maar voor lief.

@Webcare Ziggo
Lees je mee?
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.325
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Voor die 2 tientjes krijg je wel gratis nieuwe frustraties, wat let je :)
 
Topicstarter
Topicstarter
K

karel68

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2013
Berichten
32
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Op zich heeft Ziggo de zaken wel goed voor elkaar.
Probleemoplossing is wel een probleem.

Geen technische mensen om het op te lossen.

In eerste instantie had ik ook de intentie om het Horizon probleem op te laten lossen.
Gaat niet lukken volgens mij, dus dan maar een Next en betaal ik daarvoor wel bij.