Geen lichtjes meer.

Ik neem aan dat het probleem gezien de datum verholpen is.
Maar toch nog even dit. Soms kan de stekker van de adapter niet goed in het modem zitten en dan geen of niet goed contact maken.
Dergelijk iets heb ik met mij Mede8er meermalen meegemaakt.
 
Ik neem aan dat het probleem gezien de datum verholpen is.
Maar toch nog even dit. Soms kan de stekker van de adapter niet goed in het modem zitten en dan geen of niet goed contact maken.
Dergelijk iets heb ik met mij Mede8er meermalen meegemaakt.
Het is verholpen omdat ik nu gelukkig bij de KPN zit wat betreft het internet/bellen. Ik heb gedreigd met een officiele klacht en ineens kon ik per direkt zonder kosten weg.
 
Maar een KPN modem heeft toch ook zo'n lullige adapter? Wanneer leren fabrikanten nou eens eindelijk om de voeding (adapter) tezamen met de modem (of welk ander aparaat dan ook) netjes onder te brengen in een enkele kast. Scheelt een boel troep en storingen. De benzinetank van je auto zeul je toch ook niet achter je aan in een apart aanhangwagentje?
 
Laatst bewerkt:
Ze doen dit uit veiligheids oogpunt wordt vaak gezegd. Maar vaak genoeg is gebleken dat zo'n zelfde adapter brand kan veroorzaken.
Veel adapters zitten constant in het stopcontact zoals van een Modem, vaste telefoon, Mediabox, maar ook van je mobieltje terwijl het vaak blijft zitten als er niet opgeladen wordt. Er is nog veel meer apparatuur die op een adapter constant blijft aangesloten.
 
...
Veel adapters zitten constant in het stopcontact zoals van een Modem, vaste telefoon, Mediabox, maar ook van je mobieltje terwijl het vaak blijft zitten als er niet opgeladen wordt. Er is nog veel meer apparatuur die op een adapter constant blijft aangesloten.
En als ze echt moeten zijn aangesloten, zijn ze er ondertussen half uitgevallen door hun eigen gewicht en/of door te dunnen contactpennen. Ik heb een gruwelijke hekel aan die dingen.
 
DE stroom adapter was m.i. inderdaad stuk of instabiel. Dit had ik ook doorgegeven, maar dat geloofde Ziggo niet. Dus stuurde ze maar liefst 3 monteurs achter elkaar en die zeiden dat het aan de uitgang lag in de muur. Dat er geen stroomlichtje (meer) brandde op het modem vonden zij normaal want het lag dus aan de uitgang in de muur. Het modem heeft het dus wel gedaan. Toen heb ik dus gedreigd met een klacht en kon gelukkig zonder kosten vertrekken.
 
Terug
Bovenaan