Niet geleverd? Wat niet? Stroom?Waarom niet via @Webcare Ziggo even contact opnemen. En gelijk compensatie aanvragen voor de dagen dat je niet geleverd heb gekregen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet geleverd? Wat niet? Stroom?Waarom niet via @Webcare Ziggo even contact opnemen. En gelijk compensatie aanvragen voor de dagen dat je niet geleverd heb gekregen.
Bedankt voor de reacties.
Knop staat op aan, het witkleurend lichtje doet het niet meer net als de rest dus.
De eerste week was er geen probleem, tot dat er plotseling een stroomprobleem omstond of het modem is gewoon stuk.
Monteurs/technische dienst zeggen dat het aan de slechte contactdoos/coax ligt. Mijn verhaal dat er geen lichtjes meer branden/modem stuk is/eventueel voeding stuk is laten ze links liggen .
Ik heb nu al bijna twee weken geen (250mb) internet via Ziggo en maar uit nood een KPN contract geregeld. Wat we moeten natuurlijk wel internet hebben thuis.
Ik weet voldoende en ga weer een vervolg email sturen.
Ik reageer op geen internet wat erboven staat.Niet geleverd? Wat niet? Stroom?
Dat zou goed kunnen. Dit opperde ook al iemand.Of een kabelbreuk in de kabel van de adapter?
De muur?Mocht het nog eens gebeuren dan ff hard tegen de muur gooien. En helpdesk vertellen dat deze kaput ist.