• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Geen internet, televisie, en geen radio/tv meer

Topicstarter
Topicstarter
melvintje

melvintje

Product Tester
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
3.629
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
En ja hoor de monteur had de verkeerde kabel afgesloten was van de buren

Maar het werkt nu weer
 
M

mwerker

waarom de monteur vroeger laten komen?

Elk bedrijf werkt met een soort van " help percentages". Je hebt dus de 1e persoon die je heel goed geholpen heeft dus een mindering op zijn percentage gegeven. Je vragen zijn beantwoord, je hoeft 24u te wachten tot je weer actief staat, en nog moet het sneller?

In ieder geval super dat het opgelost is natuurlijk :)
 

breen1969

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
1.246
knuffa zei:
Een klant heeft geen boodschap aan "help-percentages" zeker niet als de fout bij UPC zit.

En zeker niet als je ten onrechte bent afgesloten.


mwerker zei:
waarom de monteur vroeger laten komen?

Elk bedrijf werkt met een soort van " help percentages". Je hebt dus de 1e persoon die je heel goed geholpen heeft dus een mindering op zijn percentage gegeven. Je vragen zijn beantwoord, je hoeft 24u te wachten tot je weer actief staat, en nog moet het sneller?

In ieder geval super dat het opgelost is natuurlijk :)

Al je ten onrechte word afgesloten, Crossed cable, dan piep je ook anders ;)
 
Topicstarter
Topicstarter
melvintje

melvintje

Product Tester
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
3.629
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Ja inderdaad
En de mede werker wou ook dat het eerder knopt

Dat zou iedere andere klant wel willen dat tie vroeger komt
Ze hebben waarschijnlijk tekort aan monteurs
 
M

mwerker

breen1969 zei:
En zeker niet als je ten onrechte bent afgesloten.


Al je ten onrechte word afgesloten, Crossed cable, dan piep je ook anders ;)


Ik wacht gewoon netjes ;). Ben zelf trouwe Ziggo klant (woon in brabant) en heb in het begin veel problemen gehad.

3in1 pakket basis had ik daar, en heel leuk eerste 3maanden volledig gebruik van alle extra zender pakketten erbij (film1 ook). Na 3 maanden stopt niet alleen film1 maar ook de gehele andere zenders. Ik netjes gebeld. Nou 3dagen later was het opgelost, maar niet heus. Toen gewoon 2dagen langer gewacht en het was er plotseling wel.

Had ook lullig kunnen doen en na 3dagen direct aan de lijn hangen, of gewoon begrijpen dat ALLES met een computer tegenwoordig gaat, en dan weleens wat langzamer kan gaan :).

Als iemand dan dus tegen mij zegt dat ik 24u moet wachten, ga ik niet later bellen om te kijken of ik misschien 20u kan wachten ipv 24. Ben niet zo afhankelijk van tv,internet of telefonie. Heb nog een leuke monopoly doos thuis staan of anders wel een goed boek. 1 dag zonder diensten overleef ik wel.
Neem aan jullie ook wel?
 

breen1969

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
Berichten
1.246
mwerker zei:
Ik wacht gewoon netjes ;). Ben zelf trouwe ziggo klant (woon in brabant) en heb in het begin veel problemen gehad.

3in1 pakket basis had ik daar, en heel leuk eerste 3maanden volledig gebruik van alle extra zender pakketten erbij (film1 ook). Na 3 maanden stopt niet alleen film1 maar ook de gehele andere zenders. Ik netjes gebeld. Nou 3dagen later was het opgelost, maar niet heus. Toen gewoon 2dagen langer gewacht en het was er plotseling wel.

Had ook lullig kunnen doen en na 3dagen direct aan de lijn hangen, of gewoon begrijpen dat ALLES met een computer tegenwoordig gaat, en dan weleens wat langzamer kan gaan :).

Als iemand dan dus tegen mij zegt dat ik 24u moet wachten, ga ik niet later bellen om te kijken of ik misschien 20u kan wachten ipv 24. Ben niet zo afhankelijk van tv,internet of telefonie. Heb nog een leuke monopoly doos thuis staan of anders wel een goed boek. 1 dag zonder diensten overleef ik wel.
Neem aan jullie ook wel?

Ik kan wel een dag zonder, maar dan praat ik wel over mijzelf ;D Dan ga ik lekker weg , achter de meiden aan :brullen:

Maar ja, je weet niet wat er bij iemand op dat moment speelt......dan kan ik bij mij de buurvouw van 85 begrijpen, die slecht loopt en met het slechte weer ook niet graag buitenkomt. Die is dan ook blij met de telefoon en radio/tv. Of andere die er afhankekijk van zijn.